Pages

Wednesday, November 22, 2017

Freeman: new face masks



Jaaako dugo vam nisam pisala o Freeman maskama za lice. Od kako je beba tu, sasvim logično, imam mnogo manje vremena za sebe, a posebno za neke rituale, kao što je korišćenje maski za lice. No, ona je već porasla, pa sam odlučila da se vratim u svoju rutinu i svaki dan stavim poneku masku, jer mojoj koži prijaju. Ne uspevam u tome 100%, ali se trudim. Apsolutno sam propustila da su se pojavile nove Freeman maske, kako u drogerijama, tako i na sajtu Kozmetika Teatar, gde ih ja kupujem zbog većeg izbora i povoljnijih cena. Ovog puta odlučila sam se za dve, a kako su se pokazale, pročitajte u nastavku...





Prva koju ću vam predstaviti je 2 u 1, maska i piling sa krastavcem i roze soli. Ja miris krastavca ne podnosim, ali mi iz nekog razloga u kozmetičkim preparatima ne smeta. Ovde ga gotovo i ne osećam! Dakle, u pitanju je glinena maska, koja se suši 15ak minuta na licu, a onda pri ispiranju uradite i piling. Kao maska mi je sasvim u redu, probala sam i bolje, priznajem, ali kao piling je fantastična. Ako volite grube pilinge, nakon kojih znate da ste sigurno uklonili višak mrtvih ćelija sa kože, ovo će vam se sigurno dopasti. Plus, maska sasvim fino očisti kožu, mada ne dubinski kao neke klasične glinene, poput ove. Moram da naglasim da ovo nije proizvod za osobe sa osetljivom kožom, jer se čak i meni (a imam normalnu kožu) prvih par puta desilo da maska počne malo da pecka pre nego što se potpuno osuši. U tom slučaju, isprala bih je odmah i zaista nikakav problem u vidu crvenila nisam imala. Piling zrnca su jaaaako sitna i rade veoma dobar posao.



Druga maska o kojoj vam danas pišem me je potpuno oduševila! Dugo nisam naišla na peel- off masku da mi se ovoliko dopala, a iskreno, nikada ranije nisam ni koristila glinenu peel- off masku, niti sam znala da postoje. Za razliku od klasičnih maski tog tipa (klik) ova nije toliko gusta, pa se mnogo lakše nanese na lice i jednostavnije se rasporedi po koži, tako da ne ostane predebeo sloj, kom večnost treba da se osuši. Nije providna, već ima bež- zlatnu boju i veoma prijatan miris. Sadrži ekstrakt čaja i limuna i namenjena je za normalnu i kombinovanu kožu, tako da mi savršeno odgovara. Iako se nanese u tankom sloju, veoma se lako ukloni sa lica. Odmah možete videti sve mrtve ćelije koje je uklonila, a pri tome lice ne ostane suvo, što se često dešava kod maski ovog tipa. Iskreno, ovo je najbolja peel- off maska koju sam probala do sad! Kod njih ne možete vidite neki trenutni efekat na koži, ali mislim da je jako bitno koristiti ih bar jednom nedeljno.

Da li ste probale neku od novih Freeman maski?
Pozdrav :)
  

No comments:

Post a Comment