Pages

Monday, November 27, 2017

Weleda tooth gel for kids



Pošto je Weleda ovaj mesec nazvala detembar i posvetila ga deci, red je da se i na mom blogu nađe jedna recenzija proizvoda za najmlađe. Mi smo nedavno dobili paketić od Welede, u kom se nalazio i dečiji gel za pranje zuba, ali utisci koje vam danas prenosim nisu "prvi" utisci, jer mi ovaj gel imamo od ranije i koristimo ga nekoliko meseci. Nova tuba je super došla za fotkanje, dok ne dođe na red za korišćenje! Cena mu je oko 450 dinara.




"Dakle, u pitanju je dečiji gel za zube na bazi nevena, koji je posebno razvijen za negu mlečnih zuba kod dece. Uklanja plak, štiti i jača zube. Gel ima blag ukus za koji su zaslužna esencijalna ulja. Ne smeta deci i potpuno je bezbedan ako ga dete proguta."

Mislim da je ovo poslednje ono što je nama roditeljima najbitnije. Jer, ja sam, razmišljajući o trenutku kada počne pranje zuba, najviše strepela od toga ako se pasta proguta i kako objansiti malom detetu da mora da ispljune sadržaj nakon što mu se operu zubići. Zato, nije bilo nikakvog dvoumljenja koju pastu kupiti, znala sam od starta da će to biti Weleda, koju ne planiram da menjamo u skorijoj budućnosti. Ukus je veoma lep, probala sam, hehe, a i mom detetu se jaaaako dopada, jer malo- malo pa dođe do umivaonika i traži da pere zube. Ranije sam uspevala da je prevarim tako što bih joj dala samo četkicu, međutim ona sada već traži da joj se nanese i ovaj gel. Da se ona pita, prala bi zube 10 puta dnevno :)
Jasno je da je ovo moja topla preporuka svim mamama, bez obzira na to kog vam je uzrasta dete!


Kada početi sa pranjem zubica? Najbolje je da se oko toga posavetujete sa pedijatrom ili stomatologom, ako vas on preusmeri. Zavisi od deteta do deteta, jer svakome zubi niču različitim tempom. Tari je, na primer, prvi zubić nikao sa 9 meseci, dok znam puno slučajeva da su zubi nikli dooosta ranije. Ona sada ima sve sem trojki i već 6 meseci redovno peremo zubiće (od 1. rođendana). Ranije je to bilo više igranje, ja bih je vodila sa sobom da vidi o čemu se radi kad god sebi perem zube, jer sam tako na najbolji način uspela da joj skrenem pažnju da i sama poželi da proba. Četkica koju koristimo je Tepe, jer su se meni one pokazale kao najbolje, pa sam i za dete birala isto. 

Kako je vaše dete prihvatilo ovu novu naviku i koju pastu koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment