Pages

Wednesday, November 8, 2017

Mixology #3



Definitvno sam zavolela ovaj relativno novi tip posta na blogu! Iako ne mogu da preciziram da li ćete ove mini recenzije moći da čitate jednom mesečno ili ređe, s vremena na vreme objavljivaću nove Mixology postove, jer znam da vam se dopadaju. Ovog puta ponovo su tu potpuno različiti proizvodi, pa čak i dva dekorativna. 
Koliko mi se šta svidelo (ili ne) pročitajte ispod...




Gliss proizvodima za kosu sam godinama verna i ako me pratite duže vreme znate da se često provlače na blogu. Ovog puta masku sam kupila sasvim slučajno, jer je u tom trenutku bila najjeftinija u DM-u (oko 300 dinara), a hitno mi je trebala jer u Valjevu nisam imala nijednu. Međutim, ipak sam je donela kući i koristim je oko mesec dana. Poprilično sam zadovoljna! Moja kosa je pre kupovine ove maske ošišana 10ak cm tako da nemam problem sa ispucalim krajevima, a rekla bih da se situacija nije promenila, tako da kao preventiva radi svoj posao. Miris joj je blag i jako lep, ali se ne zadržava dugo na kosi. Deluje dosta masno, pa sam koristila malu količinu. Pošto uskoro počinjem da testiram šampon i masku koji dolaze u paru, ova se vraća kod mojih da imam kad zatreba tj. kad ne odem kod frizera.


Eveline piling za ruke sam kupila jako davno, pre 6 meseci sigurno. Ako ste probale neki od njihovih proizvoda iz linije sa arganom znate kakav miris da očekujete. Ja sam koristila kremu za telo i in- shower losion i znala sam koliko će savršeno mirisati. Ne znam kako bih drugačije opisala nego- luksuzno. Miris se jako dugo zadrži na koži, bez obzira koju ste kremu nanele nakon pilinga. Sam piling mi je odličan, ni previše grub, ni previše blag. Baš kako treba, posebno ako vam je koža nešto osetljivija poput moje. Trudim se da ruke ispilingujem bar jednom nedeljno, ali ne setim se uvek, priznajem. Nakon toga, koža bude neverovatno nežna i strašno brzo upije kremu, tako da je ja nekad nanesem dva puta, ako mi već koža tako traži. Sve u svemu, morate ga probati jer je odličan, a jako pristupačan (oko 250- 300 dinara, čini mi se).


L'oreal brow artist sculpt koristim najduže od svih ovih proizvoda i još uvek se ne snalazim najbolje. Jedini razlog što se još uvek "natežem" sa njim jeste nijansa, koja mi apsolutno savršeno odgovara. Pre njega sam koristila Essence maskaru za obrve koju sam obožavala, ali ja ne bih bila ja, kad ne bih kupila nešto novo. Prava je retkost da nisam pre kupovine pogledala o čemu se radi na internetu, jer kada sam otvorila bočicu usledio je šok. "Šta je ovo i kako da ga koristim?!" Zamisao je da se prvo štapićem sa kraja nanese boja na obrve, a potom "češljićem" raspodeli po njoj. To i ne bi bilo toliko strašno da ne ostaje previše proizvoda koji ulepi dlačice, a onda ih češljić raznese svuda, jer je veličine onom na maskari za trepavice. Kad kažem "svuda" to i mislim! Stvarno ne znam što sam se skoro godinu dana mučila sa ovim, ali čim mi stigne Tarte paket, ovo ide u smeće.


Sigurno ste čule za čuvenu Too Faced Better Than Sex maskaru. Ima onih koji je obožavaju, a i onih kojima nikako ne odgovara. Ja sam se dugo lomila da li da je kupim jer imam HE maskaru u koju se kunem (Lancome, Hypnose Drama), pa se mini pakovanje učinilo kao pravi izbor. Cena mu je oko 1400 dinara, a ja sam tada iskoristila kupon koji sam dobila pri otvaranju Sephore u Big Fashion centru i doplatila za nju samo 400 dinara. Znala sam da u tom slučaju neće biti kajanja ako sam bacila novac. Probala sam je samo par puta, ali o njoj pišem jer utiske imam. Jako se teško nanosi, jer mi se preslikava na kapak i ako sam se potrudila oko senki, neću je izabrati, jer će mi sve upropastiti. Koristila sam je kada nemam ništa na kapku, pa lako mogu da uklonim ostatak (što je popriličan posao). Da ona volmen, ali ne koliko sam očekivala. Takođe sam primetila da se kruni u toku dana... Za sada nismo u ljubavi, ali daću joj još koju šansu. Ako promenim mišljenje, obavestiću vas!


I za kraj, tu je Sephora tonik koji sam dobila kao gratis proizvod kada je važila akcija 2 +1, ali mislim da mu je cena oko 400 dinara. Dakle, govorim o mini pakovanju od 50 ml, koje je super za putovanja ili probu. U sebi ima ekstrakt azijske biljke, ginsenga, i trebalo bi da trenutno osvežava. Moram se složiti sa tim. Jako mi prija, posebno ujutru, jer razbuđuje. Krema odlično "sedne" preko i koža mi deluje osveženo i blistavo. Pomalo mi smeta miris, jer me podseća na muške parfeme, ali je blag, pa sam se navikla. Zaista dobro radi svoj posao i defintivno bih ga kupila i u velikom pakovanju da nemam blog. Ovako ću radije kupiti još koju vrstu u mini pakovanju, kako bih mogla sa vama da podelim što više utisaka.

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Gliss maske obozavam fwnomenalne su.
    www.kraljicadrameblog.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su sasvim dobre za svoju cenu, a sigurno da ima i boljih ;)

      Delete