Pages

Monday, December 25, 2017

Uriage Xemose cleansing body oil



Pre par dana sam vam pisala o ulju koje ja koristim za tuširanje tokom zime, a danas je trenutak da sa vama podelim šta koristi beba. Kao što već verovatno znate, ona ima osetljivu kožu, sklonu atopiji, pa sam rešila da tokom zime koristimo ulje za tu namenu i izabrala sam Uriage. Ovo pakovanje od 400 ml sam platila nešto ispod 1500 dinara u Srbotrade apoteci. 
Da li smo i koliko zadovoljni njim, saznajte ispod...




Ako niste znali, Xemose je linija namenjena atopičnoj koži, a ovo ulje je jedan od proizvoda za kupanje. Vraća koži lipide, štiti od suvoće i svraba, a mogu ga korisiti svi- bebe, deca, odrasli. Kao i druga ulja za tuširanje, ređe je, ali ima pumpicu, pa ne morate brinuti da ćete preterati sa količinom. Ja za Taru koristim dve pumpice po kupanju, jednu za gornji, drugu za donji deo tela (kosu ne peremo ovim, već Uriage bebe šamponom o kom sam nedavno pisala). Peni sasvim solidno, ako uzmem u obzir da je ulje. Neverovatno je nežno prema koži i nema nikakav miris. S vremena na vreme joj se pojavljivao ekcem, ali mogu reći da od kada koristimo ovo ulje samo jednom se javilo blago crvenilo, koje srećom nije prešlo u ekcem, jer su ga ovo ulje i losion koji trenutno koristimo u startu sanirali.


Bebi definitivno prija i planiram da do proleća, ako ne i leta, koristimo samo ulja za kupanje. Takođe, planiram i sama da ga probam, kada ga ostane pred kraj, pošto je ona dobila i Biodermino na poklon. Dakle, ne sadrži sapun, miris i hipoalergeno je. Ako imate osteljivu kožu, preporučujem ga!

Ostali Uriage proizvodi za bebe koje smo do sada probali:

Kako se vi borite sa suvom kožom tokom zime?
Pozdrav :)

P.S. U toku je baby GIVEAWAY, prijavite se!

No comments:

Post a Comment