Pages

Wednesday, May 1, 2019

Natura Siberica face scrub



U prethodnom postu ste mogle čitati kraću recenziju jednog odličnog pilinga za telo, a sada je na red došao i piling za lice. Iako sam ga kupila nedavno, par nedelja korišćenja je bilo sasvim dovoljno da steknem utiske. U pitanju je prirodni piling (sa 99% sastojaka prirodnog porekla) brenda Natura Siberica, koji dolazi u pakovanju od 150 ml. Kupljen je u njihovoj radnji, na sniženju za 800 dinara. Koliko mi se dopao, saznajte ispod...




U pitanju je nežni piling za lice, namenjen mešovitoj i masnoj koži lica, koji sadrži ekstrakte japanskog bagrema i arktičke maline. Ekstrakt japanskog bagrema sadrži do 30% vitamina P, koji podstiče proces regeneracije i reguliše ravnotežu lipida, dok koštice kajsije nežno otklanjanju izumrle ćelije sa površine kože, a malina je smiruje. Meni se pokazao odlično! Dopada mi se što mogu da mu kontrolišem jačinu, jer iako sam oduvek bila ljubitelj izuzetno jakih pilinga, u poslednje vreme primećujem da mi sve više prija nežna eksfolijacija, bar kada je lice u pitanju. Sa ovim pilingom mogu da postignem obe krajnosti. Ako ga nanesem na vlažnu kožu, on bude nežan, a kada mi je potrebno nešto jače, utrljam ga na suvo lice. Čestice kajsije su jaaako sitno mlevene, gotovo kao pesak. Za sada mi prija da ga koristim dva puta nedeljno- jednom na vlažnoj, a drugi put na suvoj koži. Nakon ispiranja, koža bude izuzetno nežna, a nimalo suva i mislim da u kombinaciji sa nekom "sheet" maskom za hidrataciju radi čuda, jer učini da koža još bolje upije sve sastojke iz nje, pa mi krema često nakon celog rituala i ne treba. Mislim da bi odgovarao svim tipovima kože, čak i suvoj, samo ukoliko ga nanosite na mokro lice, jer je zaista kremast i hranljiv.

Koji piling vi trenutno koristite i volite li ga kao ja ovaj?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment