Pages

Sunday, June 23, 2019

Krauterhof koffein hair serum



Ponovo sam neredovna na blogu, ali zbog bebe nikako ne uspevam da nađem više slobodnog vremena za pisanje. Plus, dosta toga testiram i još uvek skupljam utiske, pa ne bih da vam pišem dok nisam 100% sigurna šta mislim. S druge strane, ovo je jedan od onih proizvoda o kojima već nakon prve upotrebe smatram da mogu štošta da napišem. Naravno, to nikad ne uradim, ali me taj prvi utisak retko prevari. Bar je sada bio takav slučaj. Danas vam prenosim utiske o serumu za rast kose, tj. serumu koji sprečava opadanje, sa kojim se ja intenzivno borim od 4. meseca nakon porođaja. Čim sam shvatila da mi nijedan šampon u tu svrhu nije dovoljan, "bacila" sam se na istraživanje šta bih to mogla kupiti i primetila ovaj novitet. Krauterhof je brend kom verujem, pa sam se lako odlučila baš za ovaj serum. Cena za pakovanje od 100 ml je oko 1000 dinara u Srbotrade apoteci. 
Kako se pokazao, saznajte u nastavku...




Kao što rekoh, serum sam počela da koristim kada mi je kosa opadala poprilično- skoro po puna šaka pri svakom pranju, a između da ni ne spominjem. Srećom, imam jako puno kose, pa se to ne primećuje previše, tačnije primetim samo ja. Jedini delovi glave na kojima se vidi da mi je kosa opala, ako ih uporedim sa starim slikama, jeste po obodu čela. Ovaj serum ima aktivnu patentiranu formulaciju kojom smanjuje kako hormonski tako i nasledni gubitak kose. Nije ga potrebno ispirati a nanosi se preko aplikatora na vrhu i potom nežnu utrlja u koren glave, 2-3 puta nedeljno. Ja sam ga koristila veče pre pranja kose, pošto ipak mi bude malo "lepljiv" osećaj, pa bih uvek sutradan oprala kosu. Ukoliko vam je kosa u repu, kao što meni leti uglavnom jeste, apsolutno se neće primetiti ako ste ga nanosili između pranja. Miris mu je biljni, ne previše intenzivan. Ono što sam primetila već nakon prve upotrebe, jeste da mi je opalo 30% manje kose. Već nakon drugog i trećeg puta, procenat se povećao na 50%. Sada, nakon dva meseca korišćenja mogu sobodno da kažem da mi opada recimo 70-80% manje kose. Dakle, ovo je proizvod koji vam iz sveg srca preporučujem da probate ako imate problema sa opadanjem, jer je meni izuzetno pomogao. Ja trenutno koristim Phyto šampon za jačanje, ali defintivno planiram da probam i Krauterhof, iz iste linije sa kofeinom. 

Kako se vi borite sa opadanjem kose?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. I ja ga koristim u kombinaciji sa samponom. Primecujem ubrzani rast u delovima bas kao sto kazes rubovima cela. Medjutim najbolji efekat sam definitivno videla sa Phytocyan ampulama, ali su skypa zabava �� Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam razmisljala i o Vichy ampulama ali se bojim da becu biti redovna i da cu zaboravljati da koristim pa se plasim da investiram :D

      Delete