Pages

Thursday, June 13, 2019

Sun dance transparent self- tanning spray



Ja nisam neko ko je izrazit protivnik solarijuma, jer verujem da svaka punoletna osoba zna sama da odluči šta je za njenu kožu dobro a šta ne, ali sam neko ko se istog jako plaši. I uvek je tako bilo! Iako sam za dve situacije u životu (veliku maturu i svoju svadbu) išla po par puta u solarijum, svaki minut koji sam provela unutra mi je unosio nervozu, jer sam samo o raku kože razmišljala. Nisam pereretarni fan sunca takođe. Jednostavno ne volim "prženje" i osećam se nelagodno, tako da sam uvek opremljena sa 101 zaštitnom kremom i nije mi problem da torba za plažu bude do vrha puna mazalicama (posebno sad kad na sve dodam i one za decu). Ali, naravno da volim preplanuli izgled. Posebno kad nam leto dođe ovako iznenada, pa iz džempera uskočim u haljinu u roku od nekoliko dana. U tim situacijama mi pomaže proizvod o kom vam danas pišem...




U pitanju je transparentni sprej za samopotamnjivanje iz DM-a. Dolazi u bočici pod pritiskom od 150 ml, a cena mu je oko 250 dinara. Sličica na ambalaži je malo izmenjena u odnosu na prethodne godine, ali sprej je identičan. Ovo je jedini proizvod za samopotamljivanje koji sam ikada kupila ponovo. Nisam previše ni eksperimentisala, jer poučena iskustvom moje mame, kojoj je svaki losion u tu svrhu ostavljao fleke, užasavala me je činjenica da će mi se isto desiti. Kod ovog spreja me privuklo što je bezbojan, što se ne razmazuje rukama i što je raspršivač baš kao kod dezodoransa. Sa svakim proizvodom ovog tipa možete imati fleke, ali je sa ovim šansa za to minimalna. Samo je potrebno da udaljite sprej na oko 20 cm i neće biti šanse da dobijete neujednačenu boju. Zatim je bitno da stojite dok se osuši, a to nije problem, jer koža bude brzo suva, a prvi pomak se vidi već par sati nakon korišćenja. Dakle, ako imate bitan događaj npr. za vikend, nema nikakve potrebe da pre srede počnete sa apliciranjem. Nakon par dana, boja koju dobijete izgleda sasvim prirodno i zaista učini da koža izgleda lepše. Uz ovaj proizvod nemam problem sa isušivanjem kože, mada se trudim da je tih dana dodatno negujem zbog alkohola koji ima u sastavu. Miris mu je prijatan i ne previše jak. Meni ova bočica potraje godinu dana, jer ga koristim samo u kriznim situacijama, a uskoro ću, nadam se, dobiti i malo prirodne boje, jer nam leto užurbano stiže. 

Koji proizvod za samopotamnjivanje volite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment