Pages

Wednesday, June 5, 2019

Redken All soft mask



O ovoj maski sam planirala da vam pišem još pre par nedelja, ali pošto nas je virus sve u kući pokosio, kasnim sa planiram recenzijama i to baš, baš. No, to mi je dalo priliku da je testiram dodatno, i ako je to moguće, još više se zaljubim u nju. U pitanju je Redken All soft maska za hidrataciju kose. Cena po salonima joj je dosta visoka, ali se na sajtu Bellissima može naći za 3400 dinara, ili ako ste poput mene fan poručivanja iz inostranstva, onda preporučujem Look fantastic, gde košta 20 evra, pa se isplati čak i ako vam paket ode na carinu pa doplatite za PDV. Ja sam je baš tako poručila, tako da je sa svim dodatnim troškovima plaćena 2900 dinara. Kako se pokazala u ovih dva meseca korišćenja, saznajte u nastavku...




Dolazi u klasičnom pakovanju od 200 ml. Namenjena je intenzivnoj hidrataciji, koja će farbanoj i suvoj kosi vratiti život. Oporavku kose će pomoći i keratin koji ima u sastavu, kao i arganovo i maslinovo ulje, dok anti- frizz efekat olakšava stilizovanje. Miriše predivno, ali ne intenzivno i mislim da bi se miris baš svakome svideo. Srednje je gustine, ali kako je jako koncentrovana nije potrebna velika količina po korišćenju. Ako je koristite na smenu sa drugim maskama (ja jedno pranje koristim nju, a sledeće proteinsku masku) potrajaće vam mesecima, pa smatram da je odlična investicija. Proizvođač navodi da se na kosi drži 5- 15 minuta, ali ja se trudim da je ne ispiram bar pola sata. Preko toga nemam vremena, a mislim i da nema potrebe. Ispere se veoma lako i ne ostavlja nikakav "sloj" na kosi, tako da nema osećaja težine, što je jedino što meni inače smeta kod hidrirajućih maski. Koliko ona omekša kosu je prosto neverovatno! Ovakav efekat sasvim sigurno nije moguće dobiti od bilo koje drogerijske maske i zato smatram da vredi svakog dinara. Kosa bude glatka, a poslušna i apsolutno nemam potrebu da je ispravljam, dok sam ranije to radila kad god imam vremena. Što je duže koristim, više je volim! Defintivno vam preporučujem da je probate ako ste u mogućnosti. Ako bih morala da je uporedim sa Kerastase Nutritive maskom sličnog cenovnog ranga, morala bih Redken izabrati kao favorita, jer mi je za kraće vreme dala iste (ako ne i bolje) rezultate.

Koja je vaša omiljena maska za hidrataciju kose?
Pozdrav :)

1 comment: