Pages

Tuesday, June 11, 2019

Eucerin Q10 active eye cream



Eucerin mi je definitivno jedan od omiljenih brendova, a kada je anti- age u pitanju, zaista ih smatram vodećim na tržištu. Isprobala sam dobar deo njihovog asortimana, ali sam shvatila da pored Aquaporin okoloočne kremice, nisam probala nijednu drugu. Upravo ovu sam odabrala smatrajući da je idealna za mene koja imam punih 30 godina. Cena joj je bila oko 1200 dinara u Srbotrade apoteci, a u pakovanju dobijete standardnih 15 ml. Koristila sam je redovno prethodnih par meseci, pa je red da sa vama podelim utiske pre nego što dospe u kesu za "Empties" post!




Dakle, u pitanju je krema za predeo oko oka, koja deluje protiv finih linija zahvaljujući koenzimu Q10. Ono što me dodatno "ubedilo" da baš nju uzmem jeste što ima zaštitni faktor spf 15, koji je retkost za okoloočne kreme. No, bez obzira na to, nimalo ne irirtira oči, kao što znaju da učine neke druge dnevne kreme koje sam ranije koristila. Ona je pogodna i za osobe sa osetljivim očima, kao za one koji nose kontaktna sočiva. Ovo jeste anti- age krema, tako da nemojte očekivati neku vodenu formulaciju, koja samo služi da hidrira. Na prvi pogled deluje kao da je teška, ali ako ne preterate sa količinom- a trunčica je dovoljna- jako će se brzo upiti. Ostavlja neki "satenski" finiš, ali ne bih je nazvala masnom. Mislim da je odličan izbor ako preko nanosite neki teži korektor, koji ima tendenciju da isušuje, jer će vam ova krema zaštititi predeo oko oka. Nema nikakav miris, što mi se i dopada. Iako je potrebno puno više vremena od par meseci da se vide pravi efekti kreme protiv bora, mogu da kažem da mi ceo predeo oko oka deluje "upeglano". Ja nisam neko ko ima puno bora, ali fine linije sam počela da primećujem. Čini mi se da ih ova kremica nekako popuni, pa budu manje vidljive. Koristila sam je preko mesec dana i ujutru i uveče, a poslednjih par nedelja se družimo samo uveče, jer sam za jutro kupila jednu koja deluje na podočnjake, pošto sam zbog hronične neispavanosti natečena kada se probudim. U svakom slučaju, ovom kremom sam jako zadovoljna i preporučila bih je svima nakon 25. godine, jer nikako ne može škoditi ako na vreme počnete da koristite proizvode sa koenzimom Q10. 

Koju okoloočnu kremu vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment