Pages

Friday, January 31, 2020

The Body Shop pre-shampoo hair oil


Klasično, jestivo kokosovo ulje sam prestala da koristim za negu kose pre par godina. Od kada sam prešla na profesionalne maske, nisam imala potrebu da koristim i ulje. Dodatni problem je bio taj što od kad imam decu, jedno spava sa mnom, pa nisam ni mogla da ga ostavljam na kosi preko noći kao ranije. Zato mi se ovo TBS ulje učinilo zanimljivim, pošto se na kosu stavi tik pred pranje, a za tih dodatnih 15ak minuta nađem vremena. Na našem sajtu ga trenutno nema, ali mi se čini da je cena bila oko 1000 dinara za 100 ml. 
Moje utiske pročitajte u nastavku...


Dakle, ovo kokosovo ulje se nanosi ili minimum 5 minuta pre pranja (ja ga držim na kosi bar 15 minuta) ili kao tretman preko noći ili na krajeve kada se kosa osuši. Koristila sam ga isključivo na prvi način jer je to ono što meni odgovara. Takođe, nanosim ga samo u slučaju da nakon pranja stavljam proteinsku masku, jer mi uz hidrirajuću ovaj korak nije potreban. Nakon tih 15ak minuta ga isperem, što zaista nije otežano, bez obzira na to koliko je ulje masno (jer jeste). Dva šamponiranja su mi sasvim dovoljna, kao i inače. Sledeći korak je, kao što rekoh - proteinska maska. Nakon što nju isperem ponekad stavim regenerator, ali i kada ga preskočim, kosa mi bude meka i sjajna, zahvaljujući ovom ulju. Prvi put sam preterala sa količinom pa mi se kosa brže izmastila, ali od narednog puta nisam imala taj problem.

Sastav možete videti na slici iznad. 

Konačno, mogu da kažem da sam zadovoljna. Definitivno manje oteža kosu nego obično ulje (iz zdrave hrane). Miris mu je divan, ali se ne zadržava u kosi (bar u mom slučaju, miris maske je taj koji uvek prevlada). Kosa mi bude meka i lepršava, pa deluje kao da sam koristila hidrantnu, a ne samo proteinsku masku. Nije potrebna velika količina po korišćenju pa vidim da će mi bas dugo trajati, stoga- isplati se definitivno. 

Koristite li vi kokosovo ulje u nezi kose? 
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment