Pages

Thursday, December 4, 2014

Feelunique: theBalm



Još uvek ne mogu da poverujem da su tu i da su moji! TheBalm je meni jedan od omiljenih brendova koji je već dugo na WL. I svaki put sam se premišljala ni sama ne znam zbog čega. A onda sam odlučila da kupim sebi novogodišnji poklon i to baš na Feel Unique sajtu. Dvoumila sam se zbog nekih stvari od Benefita, ali kako njega ne isporučuju u Srbiju, red je bio da skinem sa WL par theBalmov-ih stvarčica.



Uz kupovinu sam dobila kupon koji mogu ja da iskoristim do kraja godine u iznosu od -5 GBP, ali tu je i nešto za jednu od vas. Naime, dobila sam kupon koji mogu pokloniti nekome za -15% na prvu kupovinu do 31. decembra. Šifru možete videti na slici, pa koja prva bude naručivala, neka slobodno iskoristi (QKVBX6UB2W). Čisto da znate, meni je paketić stigao za 8 dana (daju vam rok 5-10 radnih dana).
Ja sam platila ova dva proizvoda 23 GBP zajedno (1 GBP= 142 dinara). Bronzer Bahama Mama je bio 13.5 GBP, a rumenilo Fratboy 14.5 GBP. Međutim, našla sam slučajno kupon za -5 GBP tako da sam jeftinije prošla. Poštarina je besplatna za porudžbine preko 10 GBP, što je super!


Kako nemam mat bronzer, ovo je svar koja mi je definitivno bila potrebna. Čitajuci po internetu i gledajući mnooogo youtube videa, shvatila sam da je ovo ubedljivo najhvaljeniji bronzer od svih. Boja mu deluje tamnije, posebno za nas sa bledim tenom, međutim, veoma je lako raditi sa njim. Potrebna je veoma mala količina jer je poznato da su theBalm proizvodi veoma pigmentovani. U pakovanju dobijete 7.08g što je više nego dovoljno. Takođe, možete na slici videti da ima kartončić koji dođe spolja, dok je samo pakovanje takođe od kartona (to im je zaštitni znak) i ima u sebi magnet tako da ne morate brinuti da će se otvoriti u torbi iako ga nosite bez spoljne ambalaže. Tu je i ogledalce, što je dodatni plus.


Slušala sam na youtube-u da mnoge beauty blogerke kažu da kada bi morale da izaberu jedno rumenilo i da ga koriste do kraja života to bi bilo upravo Fratboy rumenilo. I slažem se iako sam ga samo jednom probala. Savršeno je! Prvo, mislim da bi ova boja odgovarala bukvalno svima. Jednostavno, toliko je neutralna i daje prirodnu boju vašem licu, bolje nego bilo koje rumenilo koje sam do sada probala. I ono je odlično pigmentovano i potrebna je mala količina da se dobije željeni izgled. Pakovanje je identično, sa dizajnom svojstvenim theBalm-u. Jedina razlika je što u ovom slučaju dobijete više proizvoda, čak 8.5g. 


Tu su naravno i svočevi na ruci, ali nemojte da vas uplaši što je bronzer taman pošto je naša koža na ovom mestu najbleđa. Nisam mogla bolje da slikam, jer se Sunce krije, ali mislim da možete imati predstavu o bojama. Još jednom moram da pohvalim dizajn, koji mene lično oraspoloži svaki put kada ih uzmem u ruke. Naravno, još bitniji je kvalitet proizvoda, koji u ovom slučaju nikako ne zaostaje.


I za kraj tu su slike sastava bronzera i rumenila. 

Da li ste vi obradovale sebe za predstojeće praznike i čime?
Pozdrav :)

18 comments:

  1. Ja sam uspjela fulati taj popust od pet funti pa sam sve placala punom cijenom, ali nema veze :D zadnje od Balma sam uzela Sexy Mama transparentni puder o kojem cu uskoro pisati.

    Jako mi se svidja Frat Boy rumenilo, mislim da je jedno od ljepsih na trzistu, i to sta si rekla, pristaje svim tonovima koze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sexy Mama mi je takodje na listi zelja pa se radujem tvojoj recenziji :)

      Delete
  2. Joj, pakiranja su tako slatka :) Sviđa mi se rumenilo, definitivno nijansa koja bi svima odgovarala.

    ReplyDelete
  3. Imam Bahama Mamu, ali od TheBalma i nude tude paletu, sexy mama puder i Mary-Loumanizer. Volim i ja theBalm i crkla sam dok nisam nabavila par stvarčica...

    ReplyDelete
  4. Imaju najslađa pakovanja :D
    Rumenilo mi se posebno dopada:)

    ReplyDelete
  5. Već dugo mi je bahama mama na wish listi, ali svaki put na kraju kupim nešto drugo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja dok nisam prelomila. Sad mi je zao sto sam ovoliko dugo cekala :)

      Delete
  6. Predivno rumenilo! :)) Joj ja nekako izbegavam online kupovinu, vidim da ti često tako kupuješ, trebalo bih i ja konačno da probam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sa feelunique-om niko nije imao problem. Zaista je sve sigurno i veoma brzo stigne :)

      Delete
  7. oh ja obozavam the balm proizvode, vec sam nekoliko stvari i sama hvalila na blogu. kvaliteta je odlicna a opet cijena nije toliko pretjerana :)

    ReplyDelete
  8. bronzer me jako privlači :D volim proizvode koji su kvalitetni, a lako je s njima raditi :D

    ReplyDelete
  9. Volim The Balm, a bahama mama ce svakako biti moja :D

    ReplyDelete