Pages

Saturday, December 6, 2014

Rainbow tag



Ovaj tag mi se učinio kao zanimljiv pa sam rešila da ga uradim. Naime, treba da izaberem šest proizvoda u duginim bojama koje volim i napišem ponešto o njima. O par proizvoda je već bilo reči, ali nisam imala veliki izbor kada su te boje u pitanju. U svakom slučaju, imaćete prilike da pročitate mini recenzije ovih nekoliko proizvoda koje sam ja izabrala. 

Crvena boja


U pitanju je ruž iz Golden Rose Velvet Matte kolekcije u broju 20. O njemu je bilo reči u jednom od prethodnih postova (klik). Priznaću, isušuje usne više nego što bih ja to volela, ali ako ih lepo hidriram puterom ili labelom, taj problem je zaista manji. Karmin iz iste kolekcije u broju 2, o kom sam skoro pisala je dosta kremastiji od ovog, ali kako se meni ova nijansa strašno dopada, opraštam mu. Trajnost je solidna, mora se popraviti na 2-3h pogotovo uz jelo i piće.

Narandžasta boja


I o ovom proizvodu je već bilo reči ali kako sam ga u trenutku pisanja ovog posta samo par puta koristila, želela bih da dodam par stvari. Moji utisci su veoma pozitivni. Iako je ovaj piling dosta blaži od prethodnih koje sam koristila, mom licu zaista prija i jedva čekam da dođe dan kada ga koristim. Veeeoooma je kremast tako da nema potrebe da brinete da će vam isušiti kožu, prijatnog mirisa i srednje jačine. 

Žuta boja


LPM kupke će definitivno imati posebnu recenziju. Ja ću sada zato biti kratka. Ovo mi je najomiljenija krema za tuširanje ikada. U početku nisam želela da je kupim iako obožavam vanilu jer mi je iz bočice miris delovao previše veštački. Međutim, kada sam je prvi put koristila shvatila sam da mene taj miris zapravo ni ne asocira na vanilu već na bebi kupke. Predivan proizvod, super peni, ne isušuje kožu i miris se zadrži neko vreme.

Zelena boja


Ovaj serum je jedina stvar za negu kose koju nisam menjala u svojoj rutini. Jednostavno, previše sam navikla na njega i zaista ga volim. Koristim ga nakon sušenja/ peglanja kose, tako što istisnem dve pumpice (za kraću kosu dovoljna je i jedna), zatim serum utrljam u ruke a potom nanesem na krajeve kose. Iako koristim i ulja, volim da mi ovaj serum bude poslednji korak u nezi kose pogotovo ako planiram da izađem napolje po ovom vremenu jer se on super bori sa vlažnošću vazduha.

Plava boja


O ovom čudu sam pisala zaseban post (klik) ali nisam mogla da ga preskočim iako sam prvobitno imala na umu nešto drugo kao asocijaciju na plavu boju. Ali kako mi je ovo jedan od najboljih proizvoda ikada morala sam opet da ga spomenem. Momentalno uklanja podočnjake, pa i moje koji su više nego izdraženi. Čak i onda kada su baš tamni i veliki, ova maska ih razbije u dva para koja se veoma lako mogu prekriti korektorom. Ocena 5+.

Ljubičasta boja


Na blogu još nijednom nije bilo reči o parfemima. Prosto, mislim da se ukusi jako razlikuju i da nema potrebe da opisujem neki parfem jer koliko je meni lep toliko nekome može biti neprijatan. Ali evo prilike da pohvalim Escada parfeme. Oni izlaze svake godine sa sezonskim mirisima, koji se teško mogu opet naći. U pitanju su pravi slatki i voćkasti mirisi kakve ja volim u većem delu godine. Ovo mi drugi njihov sezonski parfem koji imam, a kako su veoma slični, oba su mi se jako svidela. U pitanju je Escada Marine Groove.

Pozivam sve vas koje niste uradile ovaj tag da podelite sa nama svoje omiljene proizvode u bojama duge, a vi ostali slobodno u komentarima napišite svoj izbor!
Pozdrav :)

4 comments:

  1. I sama sam koristila Avonov serum i bila poprilično zadovoljna njime. A Escadin parfem mi je bio veliko razočaranje, jako slaba postojanost.. bar na meni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta za parfem... ja nemam taj problem, postojan je na mojoj kozi :)

      Delete