Pages

Saturday, February 17, 2018

Caudalie moisturizing mask



Ponovo je jedan od meni najdražih brendova glavna zvezda posta. Naime, konačno sam probala neku Caudalie masku i već vidim da to neće biti i poslednja. Ja sam na testiranje dobila masku za hidrataciju, koju koristim skoro dva meseca par puta nedeljno. Dolazi u pakovanju od 75 ml, a cena joj je oko 2800 dinara. Pakovanje je, moram dodati, apsolutno savršeno, a drveni čep zaista daje utisak da je u pitanju nešto što stiže iz prirode.
Moje utiske pročitajte u nastavku...




Proizvođač kaže da je ovo maska koja obezbeđuje intenzivnu hidrataciju i kožu čini mekom i nežnom. Nanosi se dva puta nedeljno na lice i područje oko očiju, ostavi se da deluje oko 15 minuta, a potom se ostatak ukloni pamučnim tupferom. Kao i ostali Caudalie proizvodi u svom sastavu nema parabene, mineralna ulja, sastojke životinjskog porekla, SLS itd.

Ja sam je najčešće koristila upravo dva puta nedeljno i to mi je bilo sasvim dovoljno da kožu održim hidriranom tokom zime. Činjenica da se ova maska sme nanositi i na područje oko očiju, kao i da se ne ispira, dovoljno govori o tome koliko je blag i nežan proizvod u pitanju. Ima veoma suptilan, biljni miris, koji zaista osvežava. Kremasta je jako, poput losiona i srednje je gustine. Nije potrebna velika količina po korišćenju, jer se veoma lako razmazuje. Često sam je držala na licu duže od preporučenog vremena, jer mi je prijalo, i nisam imala nikakve negativne reakcije. Nekoliko puta, nakon uklanjanja ostataka maske tupferom, nisam ni nanosila kremu, a lice mi je ostajalo nahranjeno i blistavo. Nisam imala problem ni sa nanošnjem šminke nakon celog rituala, s obzirom da se maska ne mora ispirati. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Za mene je ovo fantastična maska. Od kad sam probala Glamglow, svaku masku za hidrataciju poredim sa njom, ali u ovom slučaju to neću raditi. Prosto, puno se razlikuju i smatram da su obe odlične. Ono što se odmah primeti jeste da je ovo prirodan proizvod, dosta blaži, a sličnih efekata. Prethodno pomenuta Thirstymud maska je pak jača, pa je ne bih preporučila onima sa osetljivom kožom. Ova će, sa druge strane, 99% prijati svima! Kao što rekoh u uvodu, definitivno planiram da probam i druge Caudalie maske, jer ako budu dobre kao ova, biću presrećna!

Koju masku za hidrataciju vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment