Pages

Thursday, February 8, 2018

Dr. Hauschka Rose day cream



Ponovo je na redu recenzija Dr. Hauschka proizvoda, a ovog puta pišem vam o kremi za lice od ruže. Naime, ovo je krema namenjena suvoj koži, dok je svi sa kombinovanom i masnom mogu koristiti kao masku za hidrataciju. Ja sam je, iako imam mešovitu kožu lica, koristila kao dnevnu kremu, jer mi zimi te jače, masnije kreme prijaju. Tako je bilo i ovog puta! Družimo se par meseci i malo je reći da sam se zaljubila. Cena pakovanja od 30 ml je oko 3000 dinara, a moj primerak je specijalno, limitirano izdanje od 50 ml koje je verovatno još uvek moguće pronaći u apotekama. 
Pa da pređemo na moje utiske o njoj...



Sastav možete videti klikom na sliku.

Dakle, ovo je zaista kultni proizvod. Ne samo da je koriste mnoge svetske zvezde (Bred Pit, Džulija Roberts, Kejt Mos, Madona), već je opšte popularna u među "običnim" ljudima. Sama krema dolazi u njihovom klasičnom aluminijumskom pakovanju tj. tubi. Pošto je ona uska, nije mi bio problem da lepo istiskujem proizvod, čak i bez ključa da zavrtanje. Namenjena je pre svega suvoj, ali i osetljivoj i zreloj koži, a može se koristiti i za decu, čak i bebe. To govori o tome koliko je nežna i bogata fantastičnim sastojcima. Ona jača i umiruje kožu, a ublažava i podledice rozacee ili kuperoze.

Ovo je jedna jaka, masna krema. Bez obzira na to, meni sa kombinovanom kožom osećaj nije nimalo smetao. Šta više, volela sam osećaj da sam zaštićena po hladnoći i vetru. Neću vas lagati, ako vam koža nije suva, trebaće joj vremena da se upije. Moja koža je najčešće potpuno upije u roku od 1h. Međutim, kako je situacija trenutno takva da se ne šminkam svakodnevno, nemam primedbu na brzinu upijanja. No, da sam počela da idem na posao, umesto u jutarnje šetnje sa bebom, ne bih mogla da je koristim ispod pudera. Miriše na ružu, što nije moj najdraži miris, ali znam koliko je dobro kada je sastavni deo nege lice, da sam se vremenom navikla na proizvode sa njom. Ono najznačajnije jeste da je moja koža predivna od kako koristim ovu kremu. Prvi put tokom cele zime nisam imala problem sa perutanjem određenih delova lica, čak ni kada provedem ceo dan napolju po niskim tempereturama (i vetru). Videla sam da imaju i "light" verziju koja bi verovatno više odgovarala mom tipu kože, pa planiram da je kupim kad potrošim sve kreme koje čekaju red na testiranje. Ovo je svakako jedna od najlepših krema koje sam do sada probala i ako imate suvu kožu obavezno je probajte. Dr. Hauschka proizvode možete kupiti i u malim, probnim pakovanjima, kako biste mogli da probate odgovara li vam nešto pre nego što uložite novac! Odlična stvar!

Koju kremu za lice vi koristite ove zime?
Pozdrav :)  

No comments:

Post a Comment