Pages

Wednesday, February 28, 2018

Too Faced Primed & Poreless setting powder



Kada je šminka u pitanju, a pre svega proizvodi za ten, veoma sam verna onome što mi odgovara. Tako već par godina unazad za setovanje lica trošim isključivo theBalm Sexy Mama puder. Pošto je na samom kraju, pre par meseci sam odlučila da se počastim novim. Odlučila sam da to bude Too Faced puder u prahu, jer do sada nisam ozbiljno koristila nijedan koji nije u kamenu. Kupila sam ga u Sefori, iskoristila kupon od 1000 dinara, koji sam dobila pri otvaranju radnje u BIG-u i platila ga 2400 dinara. 
Detaljnije o njemu pročitajte u nastavku posta...




Dolazi u plastičnoj kutijici, standardnoj za pudere u prahu, u količini od 4.5g. Iskreno, više volim pudere u kamenu jer se ne rasipa proizvod bespotrebno, ali sam o ovim puderu pročitala mnogo više pozitivnih recenzija nego o njegovoj kompaktnoj verziji. Pakovanje je preslatko, ali na to smo svi i navikli od ovog brenda. Puder nema nikakav miris i transparentan je, iako možda deluje žućkasto na prvi pogled. Oni ga preporučuju i kao prajmer i kao završni puder za setovanje. Zaista ne znam kako i zašto bih koristila ovaj tip proizvoda kao bazu, pa nisam eksperimentisala. Kao puder za setovanje šminke, pokazao se više nego odlično. Apsolutno ne ostavlja "fleš bek" pa sam ga bez problema nosila i na posebne događaje gde je bilo fotografisanja. Fantastično "sedne" nakon tečnih proizvoda i da neki baršunast izgled koži. Da, matira, ali nikako u negativnom kontekstu. Efekat koji daje bih uporedila sa efektom MAC Fix+ spreja- učini da se sve stopi i deluje prirodno. Koristim ga i za setovanje korektora ispod očiju i jaaako mi se dopada kako radi posao, a mislim da je to delom tako zbog tog žućkastog podtona koji ima (ili se bar meni tako čini).


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Nisam sigurna kojom se brzinom troši jer sam ga koristila samo u specijalnim prilikama i tako ću i nastaviti dok potpuno ne potrošim theBalm puder. Verovatno će nestati brže od kamenih pudera, upravo zbog rasipanja, karakterističnog za ovakvu ambalažu. Što se tiče količine koja je potrebna za jedno šminkanje, ona je zaista minimalna. Čini mi se da je nemoguće preterati, jer kada pređete celo lice njim, sve preko neophodnog se neće ni zadržati na koži. Ja sam prezadovoljna ovim puderom i moja je topla preporuka! Nisam isprobala praškaste pudere za setovanje drugih (jefinijih) brendova, a nisam ni sigurna ima li ih u drogerijama, pa ga zaista ne mogu uporediti ni sa jednim drugim.

Koji puder za setovanje vi trenutno koristite?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment