Pages

Saturday, March 31, 2018

Empties #43



Došao je red i na ovomesečni post o potrošenim proizvodima. Ponovo ih se nakupilo poprilično, ali nikako nisam stizala ranije da izdvojim vreme za vam pišem o svemu. Ja sam, kao i do sad, proizvode podelila po kategorijama, a u nastavku ćete imati priliku da pročitate mini recenzije i konačne utiske o svemu sto sam potrošila (ili ne) u prethodnom periodu. Pa da počnemo...



Nega lica


Avon serum za učvršćivanje kože vrata mi sa manje od 30 godina zaista nije bio potreban, ali sam zbog jako niske cene ipak poručila, kako bih ga koristila preventivno. Međutim, nije mi se dopao, pa ide u smeće nepotrošen. Ostavljao je previše lepljiv osećaj, pa sam par puta morala bukvalno da ga isperem sa kože, koliko mi je bilo neprijatno. Da li nešto radi ili ne, ne znam, jer ga nisam dovoljno puta koristila. 

O Caudalie eliksiru sam vam nedavno pisala recenziju (klik) i zaista mislim da je ovo jedan od najboljih proizvoda za negu lica koje sam do sada probala. Sigurno ću ga kupiti ponovo jer mislim da vredi svaki dinar, iako je na skupljoj strani. Za moju mešovitu kožu, ovo je bio savršen proizvod za toniranje i osvežavanje. Ako vam se ukaže prilika, obavezno probajte!

Još jedan proizvod o kom sam pisala ovog meseca je The body shop ulje za skidanje šminke, koje je, nažalost završilo u "Fails" postu. Ovde sam rekla svoje mišljenje, a jasno je da mu više šansi neću davati čim se našao na ovoj gomili. Šteta, ponavljam!

Oriflame serum za hidrataciju mi se dosta svideo. Recenziju sam pisala pre par meseci (klik). Kao što sam i tada rekla, dosta me podseća na Bioderma Hydrabio serum, pa je možda to razlog zbog kog mi se dopao. Ne pravi neku preteranu razliku na koži, ali jako lepo hidrira i odličan je kao podloga za šminku.

Balea piling za lice sa kajsijom je možda i najbolji drogerijski piling, sa zaista simboličnom cenom. Koristila sam ga pre nekoliko godina i tada mi se miris više svideo u odnosu na ovaj novi. Međutim, kad je u pitanju posao koji radi, nemam nikakve zamerke. Nije potrošen do kraja, jer sam zaboravila na njega, pa zbog roka trajanja ide u đubre. Recenziju pročitajte ovde.

Weleda tonik sam ponovo potrošila i on ostaje jedan od meni omiljenih. Bio je u godišnjim favortima i nastavila sam da ga iznova kupujem. Ovo sigurno neće biti poslednji put da se druižimo, jer koliko god volela da testiram nove stvari, uvek se s vremena na vreme vratim onome što najviše volim. Detaljnije o njemu pročitajte u recenziji (klik).

Bioderma Sebium micelarna voda me je nedavno oduševila i sigurno ću kupiti veliko pakovanje u budućnosti. Odličan je izbor za sve nas sa kombinovanom kožom. I o njoj sam pisala detaljno prethodnog meseca (klik).

Nega kose


L'oreal Casting Creme Gloss farbu (klik) koristim već godinama, a balzam koji se dobija uz nju je definitivno pravi favorit. Prvo, miriše nestvarno i taj miris se zadrži u kosi do narednog pranja, drugo, toliko lepo omekša i zagladi kosu, da uopšte ne moram da koristim sprej za rasčešljavanje. Jako mi je žao što se ne može kupiti veliko pakovanje, mada pretpostavljam da je malo jačeg sastava i da je zaista dovoljno koristiti ovo mini pakovanje izmedju dva farbanja par puta.

Seri silver šampon je bio oduševljenje već nakon prve upotrebe jer me je spasao kada sam slučajno kupila drugu farbu, a da to nisam ni primetila, sve dok nisam shvatila da mi je kosa žuća nego inače. Odlično izvlači žutilo i s razlogom se i on našao u godišnjim favoritima. Trenutno testiram drugi, ali ovom ću se kad tad vratiti.

Natura Siberica piling za kožu glave protiv opadanja ide u smeće nepotrošen zbog isteka roka, a ne bih se "igrala" sa prirodnom kozmetikom. Neverovatno mi je puno pomogao kada mi je opadala kosa tokom dojenja i znam da ću ga sigurno koristiti i naredni put u toj situaciji. Detaljnije o njemu sam pisala ovde.

Nega tela


Weleda ulje od nevena je bilo predivno i samo je povećalo moju želju da isprobam sva njihova ulja redom! Iako sam ranije koristila neka specijalna ulja, poput onog za trudnice i protiv celulita, ovo koje se nanosi na celo telo je ostavilo najjači utisak. Celu recenziju pročitajte ovde.

Yves Rocher ulje od argana za tuširanje je neplanirano prošlo bez recenzije jer sam i to vreme spremala ispit. Dok je sve prošlo, ja sam ga potrošila i bilo mi je glupo da slikam praznu bočicu za recenziju. Ovo je nešto najdivnije što sam koristila za tuširanje ikada! Gušće je od svih ulja koje sam do sada probala u tu svrhu, pa se sporije troši, jer bolje peni. Miris je bolest! Miriše celo kupatilo, ma cela kuća. Apsolutno nije neophodno mazati telo nakon kupanja, jer pored toga što je miris fantastičan i dugo ostaje na koži, ono predivno neguje. Ovo je defintivno bio jedan od favorita zime, a sasvim sigurno najveći favorit sa ove gomile!

Pre nekoliko dana sam vam pisala mini recenziju Alverde ulja od kokosa. Možete je pročitati ovde. Takođe, u pitanju je fantastično ulje, sa kojim sam završila sezonu, hehe. Došlo je proleće, pa se vraćam na klasične tuširalice i mazalice, do naredne zime. Mada, mislim da je ovo ulje dobro i nakon izlaganja sunca leti, jer odlično hrani kožu, jedino što većinu nas leti nervira da čekamo dok se proizvod upije.

Biobaza dezodoranse koristim od letos, a sada je potrošen i ovaj sa mirisom meda. Mislim da je bio odličan za zimu, iako mi je verzija sa jojobom i ši puterom iz godišnjih favorita najbolja (trenutno ponovo njega koristim). U svakom slučaju, ako volite prirodne dezodoranse, obratite pažnju na Biobaza ponudu.

Oriflame gel- kremu protiv celulita sam potrošila brzo jer sam zaista bila redovna i najčešće je nanosila dva puta dnevno. Pre puuuno godina mi je jedan njihov proizvod protiv celulita bio fantastičan i smanjio mi obim butina za čak 1.5 cm. Međutim, nije bio iz ove linije tako da ovog puta nisam ostala toliko oduševljena. Bio je sasvim u redu, ali nisam primetila posebne rezultate, a ni negu, pa ipak ostajem pri prirodnim uljima, jer ona bar bolje hrane kožu.

Balea krema za umirenje kože nakon brijanja mi je bila dobra, nije mi izazvala peckanje, iako mi je druga- sensitive verzija draža, pa sam ipak nju ponovo kupila. Ova je bila sasvim zadovoljavajuća, ali mislim da je neću ponovo kupovati. 

Od proizvoda koje je potrošio muž, tu su klasična Nivea plava kupka kao i dva Balea Man proizvoda- gel za tuširanje i dezodorans. Ovaj dezodorans mu je odgovarao, dok je sensitive ipak prosleđen dalje. S druge strane, senstive gelom je bio zadovoljan.

Nega usana i dekorativa


Potrošena su dva proizvoda za usne, Sephora i Nuxe. Lažem, Sephora piling nije potrošen ali mi ga je Tara uništila odmah nakon slikanja za "Fails" post, tako da ide u smeće. O Nuxe balzamu sam pisala recenziju (klik) i još uvek stojim iza mišljenja da je ovo jedan od najboljih proizvoda za usne koji sam ikada probala. Nemojte da vas cena odbije, jer traje nenormalno dugo, bukvalno do isteka roka. Ja svoj nisam stigla do kraja da potrošim jer sam ga samo pred spavanje koristila.

Farmasi BB kremu ću upravo sad vratiti na policu da je još malo koristim, jer po datumu recenzije vidim da još nije prošlo 12 meseci od otvaranja, iako sam mislila da joj je rok istekao. U početku mi je bila super, posle mi se činilo da je koža ne upija kako treba, ali evo, daću joj poslednju šansu još u aprilu. Recenziju sam vam pisala prošle godine (klik).

Too Faced Better Than Sex maskara je u principu bila razočaranje, iako sam vremenom naučila da radim sa njom. Sve detalje, kao i poređenje sa L'oreal maskarom koja se smatra za "dupe" sam pisala ovde. Poprilično se brzo osušila i potrošila, što mislim da nije za pohvalu ako uzmem u obzir cenu.

Oralna nega


Colgate Max White je meni jedno od omiljenih sredstava za ispiranje usta i kupim ga kad god je na akciji. Sviđa mi se što je srednje jačine i prijatnog ukusa. Vademecum pastu je trošio uglavnom muž, ali sam i ja probala par puta. Dopalo mi se sve sem nepraktičnog pakovanja, jer postane mučenje koristiti je kad potrošite polovinu. Pasta koju sam samo ja koristila je prirodna Biomed od meda koja mi se dopala čak više od one sa kokosom. Ako volite prirodne paste za zube, probajte ove obavezno. Tu su ponovo dve TePe četkice, moja i Tarina. Ona koristi četkicu za najmlađe, a ja Supreme. Već smo uzele nove, tako da je jasno da ih ne menjamo, jer su odlične!

"Kesice"


Kada su vlažne maramice u pitanju, potrošena su dva pakovanja Nivea. Ja retko maramicama skidam šminku (kod kuće nikad), pa sam ove nosila kada sam nedavno bila u Subotici i na Zlatiboru još početkom decembra (nisu se osušile od tad). Mislim da su odlične i uvek će biti moj izbor za kratka putovanja, kada ne nosim sve što inače koristim u tu svrhu. Tara je potrošila klasične bebi maramice. Njih ne koristimo za pelensku regiju već isključivo za brisanje ruku kada smo van kuće. Iako su mi draže one za osetljivu kožu, koje sad nosimo u rancu, ove su bile sasvim zadovoljavajuće. 

Potrošena su i dva Balea tečna sapuna. Ja njima jako retko perem ruke, samo kad sam u velikoj žurbi, jer mi svi tečni sapuni isuše ruke. Čini mi se da je ovaj novi- od makadamije kremastiji, a svakako dosta lepše miriše.

Eucerin tupfere sam dobila od njih u jednom paketu i nisam sigurna mogu li se naći u slobodnoj prodaji. No, ostavila sam kesicu jer sam morala da pohvalim koliko su dobri. Ovo su možda i najnežniji tupferi koje sam ikada probala. Baš iz tog razloga, njima sam isključivo Tari čistila lice jer mi je bio žao da ih potrošim na sebe, a nemam gde da ih dokupim. 

Za kraj tu je jedna M beauty maska, zlatna anti- age. Moram priznati da mi se srebrna mnogo više dopala. Nije ova loša, ali miris mi je dosta smetao (jer podseća na Fairy za pranje sudova) i manje je hidrirala od prethodne. Defintivino neću ponoviti kupovinu ove, dok ću se srebrnoj rado vraćati.

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment