Pages

Wednesday, March 21, 2018

Fails #7



Nakon tri meseca, ponovo su tu proizvodi koji mi nisu odgovarali. Kao i do sada, ne mislim da je samo u tome problem, već da pojedini jednostavno ne rade to što obećavaju. Samo jedan je tu iz razloga što meni lično nije prijao. Zato ispod pročitajte mini recenzije proizvoda koje nikako ne preporučujem...




Free Limix šampon i masku sam kupila davno, ali su strpljivo čekali svoj red. Na osnovu preporuka sam kupila masku, a kako volim da imam u paru i šampon, opredelila sam se i za njega. Mogu se naću u Alexandar Cosmetics radnjama i cena je sasvim korektna. Nažalost, meni šampon nikako nije odgovarao. Izazivao mi je peckanje i svrab, čak su počele i rane da mi se javljaju po koži glave. No, kako mi je inače teme osetljivo i to je nešto što mi se neretko dešava, nisam se puno razočarala, već šampon jednostavno prosledila mami. S druge strane, maska mi je odlična i nastaviću da je koristim!


Ovo je proizvod zbog kog sam se najviše iznervirala i razočarala. Najpre, zbog toga što nije nimalo jeftin i što sam bacila 13 eura. Nakon Caudalie ulja, kojim sam bila apsolutno oduševljena, želela sam da nastavim da na isti način skidam šminku. U Gracu sam se odlučila za The body shop ulje od kamilice, iako im je isti proizvod u vidu balzama dosta više hvaljen. Sad mi je žao što ne kupih njega! No, ovo ulje samo razmrlja šminku po licu i nemoguće ga je isprati, tako da sam i nakon njega morala da koristim micelarnu vodu za celo lice. Dok sam, sa Caudalie uljem, micelarnu koristila samo za obod lica, blizu kose, kako je ne bih izmastila. Ovo je definitivno proizvod za izbegavanje!


Za kraj, tu je jedan proizvod koji sam čak i vama preporučila oko praznika, Sephora piling za usne u stiku. On je u početku bio odličan, ali, ali, ali... Iako nisam potrošila ni osminu, on više nije ništa sem običnog balzama za usne. Dobar je kao balzam, odličan, ali to nije ono što mi je trebalo i što sam kupila. Prosto ne mogu da verujem da su piling zrnca stavili samo na vrh. Čula sam da su i drugi imali istu situaciju, tako da znam da nije problem u mom primerku. Baš šteta!

Da li ste probale ove proizvode? Šta je vas razočaralo u skorije vreme?
Pozdrav :)

P.S. U toku je GIVEAWAY na fejsbuku, prijavite se ako želite!

2 comments:

  1. Ovaj Sephorin piling je za mene najgore potrošenih 600 dinara u životu, svi su ga hvalili, jurila sam ga po Sephori ko luda i ostala toliko razočarana, ovo za mene nije ni p od pilinga, po koje zrnce tu i tamo u jednom običnom labelu. Ne znam da li je samo moj takav jer su mnogi posle pisali da im je posle nekog vremena postao blag, ali meni je od početka bio nikakav, nisam čak ni imala tu početnu fazu "pilinga".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bar u pocetku bio dobar, ali daleko od toga da je to potrajalo. Ista prica, jurila sam ga kao luda. I evo, malopre mi ga je dete skroz upropastilo ako da definitivno ide u smece :/

      Delete