Pages

Tuesday, March 20, 2018

Marilou BIO face mask



Verovatno ste primetile da se pre nekoliko meseci na policama u Liliju pojavio novi brend organske kozmetike. Asortiman im nije prevelik, ali mislim da su vredni pažnje i pomena. Ja sam za početak izabrala glinenu masku za lice, a već znam da ona neće biti jedino što ću kupiti. Pakovanja su mala, slatka i jednostavna, a cene zaista privlačne. Ja sam je platila ispod 500 dinara, na akciji, a čini mi se i da je trenutno snižena. 
Moje utiske pročitajte ispod...




Maska dolazi u tubi u koju je smešteno 75 ml proizvoda. Samo pakovanje je zaštićeno folijom pa ne morate brinuti da li ju je neko pre vas otvarao. Srednje je gustine i mene najviše podseća na The Organic Shop glinenu masku o kojoj sam pisala ovde. Doduše, to je sasvim očekivano jer su obe prirodne glinene maske za čišćenje lica. Međutim, Marilou maska mi se ipak malo više dopada. Svetlo zelene je boje i pomalo je masna za glinenu masku. Pošto je prirodan proizvod u pitanju, ona nije teška na licu, delom je i providna kada se nanese, a ni pri sušenju ne zateže kao neke druge, obične maske. Da se potpuno osuši treba joj 10ak minuta. Lako se ispere mlakom vodom iako je sa glinenim maskama to uglavnom malo teže. Ona bi trebalo da dubinski čisti lice i pore. Naravno, ne može ona toliko dobro da očisti lice kao neke druge maske koje nisu organske, poput Glamglow ili Freeman, ali za prirodnu masku je više nego dobra. Ne isuši mi kožu ni najmanje. Takođe, primećujem da na licu nema više nečistoća, pa čak i manje mitisera. Nakon nje lice mi upije noćno ulje brže nego ikada! Koristim je par puta nedeljno već dva meseca i zaista sam prezadovoljna. Ako volite prirodnu kozmetiku, obavezno obratite pažnju na Marilou BIO!

Sastav nažalost nemam, jer je deklaracija prelepljena preko (sa nje su mi se izbrisala slova), a na njihovom sajtu ne mogu da je pronađem. Tako da morate sami baciti oko u Liliju, ako vas zanima.

Koju masku za čišćenje lica vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku GIVEAWAY, prijavite se ako želite!

No comments:

Post a Comment