Pages

Saturday, May 5, 2018

Colourpop Yes Please palette



Slike za današnji post su nastale pre sigurno mesec dana, ali nikako da pronađem vremena za recenziju palete koja je moj apsolutni favorit od trenutka kada mi je stigla. Ovo je verovatno i dalje najpopularnija paleta senki koju je Colourpop ikada izbacio i dugo sam pokušavala da je poručim, ali je uvek bila rasprodata. No, srećom baš kada je bio besplatan šiping za ceo svet, ona je bila na stanju i konačno je završila u mojim rukama. Njena cena je zaista simbolična, u drogerijskom rangu i iznosi 16 $. Paket mi nisu ocarnili, ali i da jesu, ne bi mi bilo žao, jer smatram da njihovi proizvodi vrede dosta više od svoje cene. Zašto sam se na prvi pogled zaljubila u nju, saznaje u nastavku!




Kao što već vidite na slici iznad ovo je paleta toplih boja, koje su u trendu u poslednje vreme, a opet, tu su i neke klasične "nude", braon i zlatne nijanse. Ja sam je najviše želela zbog jarkih boja, jer ih nemam ni u jednoj drugoj paleti, a iskreno pre nego što su te "vatrene" boje na kapcima postale popularne, nikada nisam mogla da ih zamislim na svojim plavim očima. No, sada mi se i te kako sviđaju i mislim da tokom leta neću birati klasične neutralne senke kao do sada. Za razliku od njihovih "super shock" mono senki koje su polukremaste, ove su klasične presovane senke, a pojedine su toliko jake da deluju kao pigmenti. Ovo je savršena kombinacija mat i sjajnih senki, napravljena baš po mom ukusu.


Jedina senka koja se na mojoj ruci slabije vidi jeste prva, jer dosta odgovara mom tenu na mestu gde sam nanela svoč. Svi su rađeni bez ikakve baze, sa samo jednim dodirom prsta, a opet boje deluju veoma intenzivno. Iako me je to u početku pomalo plašilo jer sam daleko od profesionalca, no trudim se, ukoliko ste oprezni sa količinom koju pokupite četkicom, nećete imati nikakvih problema jer se odlično blendaju. Neke od jačih boja je dovoljno samo nežno "pomilovati" vrhom četkice i na njoj će ostati sasvim dovoljna količina za rad na kapku. Takođe, veoma su postojane i ne rasipaju se čak i kada u žurbi nisam nanosila bazu. 

Od kako imam ovu paletu nisam imala potrebu da kupim nijednu od (možda) popularnijih i nama dostupnih (poput Urban Decay "Naked Heat" ili Too Faced "Peaches and cream"). Apsolutno mi je savršena i definitivno bih dala za nju i dosta više novca, jer je Coloupop kao i uvek do sad pobednik kada je kvalitet u pitanju.

Koja je vaša omiljena paleta za proleće/ leto?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment