Pages

Saturday, May 12, 2018

Dr. Hauschka new test sets



Pre par dana imala sam priliku da u malom, odabranom društvu prisustvujem predstavljanju tri nova probna seta od jednog od meni omiljenih brendova, Dr. Hauschka. Danas sam želela da sam vama podelim osnovne informacije o svakom, a detaljne utiske o samim proizvodima ćete čitati kada ih potrošim. Meni se jako dopada sam koncept- to što možete uvek prvo kupiti mini pakovanja i biti sigurni da ste izabrali pravu stvar za svoju kožu, pre nego što odlučite da uložite novac u konkretan proizvod. Dakle, u ponudi su tri nova seta: favourites- sa najpopularnijim proizvodima brenda, pure & fine- proizvodi za negu mešovite kože i night & active- nemasna noćna nega. Na kraju posta očekuje vas i mali poklon, sa dva proizvoda o kojima sam vam ranije pisala i za koje znam da bi apsolutno svakome odgovarali, bez obzira na tip i stanje kože.

Jedini proizvod koji je zajednički za sva tri seta je krema za čišćenje, dok se (običan) tonik nalazi u ova moja dva seta, a maska za regeneraciju u drugom i trećem setu.

Favourites


Krema za čišćenje (10 ml) je moj favorit od jeseni prethodne godine. Detaljnije o njoj sam pisala ovde. Nisam je uvrstila u godišnje favorite samo iz razloga što je delom bila i novitet za mene, ali evo sada mogu da vam kažem da će biti favorit ove godine, jer je od tada neprekidno koristim. Ovo je jedan jako poseban proizvod, ali pročitajte recenziju, pa će vam biti jasno koliko je volim. 

Tonik za lice (10 ml) je sledeći proizvod u setu. Ovo je možda proizvod kom se najviše radujem jer tonike obožavam i jako me zanima kakav je ovaj. Može da se koristi i za setovanje šminke, a namenjen je normalnoj, suvoj i osetljivoj koži. Imaju i drugu vrstu, namenjenu masnijim tipovima kože. Kažu da čini pore manje vidljivim, uravnotežava osećaj vlage i masnoće i čini kožu negovanom.

Dnevna krema od dunje (5 ml) je još jedan proizvod koji je za mene novitet. Obožavala sam njihovu kremu od ruže tokom zime, iako nije namenjena mom tipu kože. Krema od dunje je namenjena normalnoj do suvoj koži, pa će mi sigurno odgovarati u toplije doba godine. U sebi ima kombinaciju dunje, jojobe, kajsije i avokada i ima ulogu da jača kožu.

Balzam za usne (4,9 g) je još jedan proizvod o kom sam čula dosta pohvala. Pošto pruža i blagu žaštitu od sunčevih zraka planiram da počnemo druženje koliko odmah. U sebi ima ši puter, pčelinji vosak, bademovo ulje i zečju detelinu, koji neguju i štite osetljivu kožu usana.

Krema za ruke (10 ml) je proizvod o kom ste mogli nedavno čitati na mom blogu, u okviru prolećnih favorita, a tu je i detaljna recenzija (klik). Ja je jednostavno obožavam. Ovo je definitivno najbolja krema za ruke koju sam probala, a pri tom je prirodna i nemasna. Ja je koristim jednom dnevno, pred spavanje i traje mi jako dugo. Preko dana niti stignem, niti imam potrebu da je nanosim, jer je moju, inače veoma suvu kožu, učinila normalnom! 

Night & active


Mleko za ćišćenje (10 ml) uklanja nečistoću i šminku, a pri tome neguje kožu i priprema je za dalju negu (toniziranje i zaštitu). Preporuka je da je nanese na vlažnu kožu i laganim pokretima, bez trljanja, nanese na lice, a potom ukloni blaznicama. Nakon celog postupka treba da umijemo lice mlakom vodom. Dugo nisam koristila mleka za čišćenje, pa se ovom baš radujem.

Krema za čišćenje (10 ml)

Tonik za lice (10 ml)

Noćni serum (2,5 ml) je proizvod koji me je na samoj promociji najviše oduševio, kada sam probala tester. Presrećna sam što ću imati priliku da ga probam i na licu. U principu, on je jedino što Dr. Hauschka i preporučuje za noćnu negu. Vraća koži tonus, ravitalizuje, predstavlja prevenciju borama, ostavlja svež i blistav ten. Nemastan je i lagan, a u sebi ima jabuku i hamamelis, koji omogućuju da se prirodni procesi tokom noći nesmetano odvijaju.

Maska za regeneraciju (5 ml) čuva vlažnost kože i podstiče suvu kožu na sopstvenu regeneraciju, umiruje osetljivu kožu sklonu alergijama, omekšava grubu kožu i pomaže u smanjivanju znakova proširenih pora i fleka. Takođe, pomaže koži iritiranoj od sunca. Namenjena je svim stanjima kože i jako se radujem da je probam! Inače, svaku Dr. Hauschka masku za lice (sem glinene, naravno) po potrebi ponekad možete mešati sa kremom. 

Pure & fine


Krema za čišćenje (10 ml)

Tonik specijal (10 ml) je namenjen mešovitoj, masnoj i nečistoj koži, a sadrži ekstrakte zečje deteline, nevena, dragoljuba, kore divljeg kestena, ehinacee, hamamelisa i bele rade. On umiruje kožu, poboljšava njen izgled i kontroliše lučenje sebuma. Redovnom upotrebom pore se smanjuju i postaju manje vidljive.

Krema od matičnjaka (5 ml) je još jedan proizvod koji sam probala na promociji i mislim da bi bila apsolutno savršena za moju kožu, tako da ću je sigurno kupiti u budućnosti. Namenjena je mešovitoj koži, pa balansira lučenje sebuma, matira i čisti masna područja kože, a umiruje crvenilo i nadraženost, pa podstiče hidrataciju suvih delova. 

Pročišćavajuća parna kupka za lice (10 ml) je proizvod koji mi možda deluje i najzanimljivije od svih, ali znam da ne bih imala vremena da ga redovno koristim (pored malog deteta). Ovo je parna kupka koja otvara pore, deluje blagotvorno, umirujuće i podstiče cirkulaciju. Idealna je priprema za čišćenje svih tipova kože. Dve kašičice se preliju sa pola litra vruće vode, nakon čega naparite lice. Nakon toga se preporučuje korišćenje Dr. Hauschka glinene maske.

Pročišćavajuća maska od gline (10 g) dubinski čisti i jača sva stanja kože i pomaže u smanjenju nepravilnosti i smanjenju pora. Mitiseri nestaju, crvenilo bledi, a koža se umiruje.

Maska za regeneraciju (5 ml)

Poklon za vas


Kao što sam na početku obećala, tu je i poklončić za jednu od vas!
Odlučila sam da vam poklonim dva mini proizvoda iz prvog seta, što znači da su u pitanju favoriti- najpopularniji Dr. Hauschka proizvodi: kremu za ruke i kremu za čišćenje lica. 
Sve informacije i pravila pročitajte na fejsbuku (klik). 

Da li ste probale Dr. Hauschka kozmetiku i koji vam je omiljeni proizvod?
Pozdrav :)




No comments:

Post a Comment