Pages

Saturday, May 26, 2018

Uriage Eau Thermale silky body lotion



Proizvod o kom vam danas pišem sam dobila na testiranje još u decembru, ali je strpljivo čekao da prođe zima i nega uljima, kako bi došao na red. Čim sam potrošila poslednju kap ulja, on je bio prvi losion koji sam želela da probam. Dolazi u tubi od 200 ml, a cena mu je oko 1500 dinara u apotekama. 
Moje detaljnije utiske pročitajte u nastavku posta...




Proizvođač navodi da je ovo bogati, svilenkasti fluid, koji se trenutno upija i čini kožu savršeno glatkom i hidriranom. Takođe obećavaju osećaj mekoće i komfora, a koža bude zaštićena i obnovljena. Tekstura mu je prijatna, nelepljiva, nežnog i senzualnog mirisa.
Ja bih zaista morala da se složim u svemu gore navedenom! Iako sam losion na prvi pogled deluje lagano i pomalo vodeno, kada počnete da ga nanosite na kožu, shvatićete koliko je bogat. Apsolutno je nemastan i veoma brzo se upije, a na koži ostavi predivan sjaj. Nije to onaj sjaj, kakav ostaje od jakih, masnih mazalica, već zdrav, suptilan sjaj, pa mislim da je odličan izbor za specijalne prilike, kada će vam noge i ruke biti otkrivene. No, fantastična je opcija i svakodnevno jer će i jako suvoj koži prijati. Ja imam suvu kožu tela, što uglavnom znači da moram redovno (čitaj: svaki dan) da se mažem nakon kupanja, ali sa ovim losionom nisam imala potrebe za tim. Zbog nedostatka vremena često sam ga nanosila samo par puta nedeljno i nisam imala problema sa perutanjem ni najmanje, a to je inače moj najveći strah. 


Sastav možete videti iznad.
Odlično se razmazuje, pa ga jako sporo trošim, jer nije potrebna velika količina po upotrebi. Miriše prelepo, na čisto i lično mislim da niko za ovaj miris ne bi rekao da nije lep. Prosto, univerzalan je, ne guši, a opet fino zamiriše pidžamu, ako ga poput mene, nanosite pred spavanje. Dakle, ovo je moja topla preporuka za sve, bez obzira da li vam je koža normalna ili suva!

Koji losion za telo vi trenutno volite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment