Pages

Tuesday, January 8, 2019

Mixology #7



Kao i uvek do sad, čim ne mogu da stignem da recenziram sve što bih htela, stiže ovaj tip posta. Ponovo sam odabrala raznovrsne proizvode koje trenutno koristim i o kojima sam stekla utiske u prethodnih mesec- dva. Da li su oni pozitivni ili negativni, saznajte u nastavku...




Šaljićev Striet koristim odavno, ali sam pravila pauze testirajuci neke druge proizvode, konkretno Lierac i Dr. Hauschka o kojima sam vam pisala. Striet sam imala nameru da probam i u prvoj trudnoći, ali mi miris nikako nije prijao. No, sad sam rešila da ga moram kupiti jer sam htela da isprobam jedan od najpopularnijih proizvoda protiv strija. Nisam očekivala da je toliko redak, ali zbog toga traje jako dugo jer je mastan pa ne treba velika količina. Iako sam imala pauzu od dve nedelje kada nisam ništa mazala, dok sam bila u bolnici iščekujući porođaj, strije mi se nisu javile. Nastavila sam da ga koristim posle porođaja, jer se sada koža skuplja i vraća u normalu i mogu da kažem da sam generalno zadovoljna.


L'oreal Elseve balzame u spreju sam ranije često spominjala, a onda su ostali po strani, iako ja uvek imam neki u upotrebi i redovno ih kupujem. Boravak u bolnici me podsetio koliko su dobri, jer sam uspela bez češlja (kog sam zaboravila) da iskontrolišem opranu kosu, samo zahvaljujući ovoj prskalici. Zbog mirisa mi je i dalje omiljen onaj u bež- zlatnom pakovanju (extraordinary oils), ali i ovaj radi podjednako dobar posao. Trenutno koristim klasičan balzam, Phyto, a ovu prskalicu nanosim između dva pranja da osvežim kosu i jako mi prija.


Mario Badescu set sa tonikom i maskom sam poručila sa Beauty Bay-a ali pošto se maska delom izlila dobila sam povrat novca, tako da su oba proizvoda ispala gratis. Ovaj tonik je namenjen mešovitoj koži i dolazi u spreju. Miris mu je blag i neutralan, ne smeta ni meni koja mrzim krastavac. Sam tonik mi se dopada, ali probala sam bolje. Kako ni maskom nisam bila oduševljena, ne verujem da ću više eksperimentisati sa ovim brendom, iako je inače dosta hvaljen, kada je nega kože lica u pitanju. Sve u svemu, mislim da ne propuštamo ništa posebno (pošto ga u Srbiji nema).


Avon Anew zlatna peel- off maska je novitet. Ja sam je poručila čim sam je ugledala u katalogu, jer sam ostala bez ijedne peel- off maske. One, po mom mišljenju, ne rade ništa posebno, u odnosu na neke druge namenjene čišćenju ili hidrataciji, ali ja volim da ih nanesem s vremena na vreme, verujući da uklone sloj mrtvih ćelija sa površine kože. Ova je sasvim prosečna, mada joj je cena viša nego Planet spa maskama, recimo. Jeste zaista zlatna kada se nanese, a ono što je meni jako bitno kod ovog tipa maski, jeste da se zaista može jednopotezno skinuti sa lica. 


Za kraj, tu je Weleda slana pasta za zube, koju jako dugo želim da probam. Do sada sam imala prilike da potrošim njihove paste od nevena i ratanije, ali ova je svakako zanimljivija. Jeste slana, što je jako neobično, čak i meni koja sam navikla na prirodne paste za zube. Ima u sebi čestice soli, koje osećate, ali je i pored toga blaga, pa nisam imala problema sa desnima koje su osetljive, inače. Ukoliko volite da probate drugačije stvarčice, ovo vam se mora naći na listi za kupovinu. Ako pak niste ljubitelj prirodnih pasti inače, ova bi vam mogla biti suviše neobična. Meni se, u svakom slučaju, dopada i sigurno ću nekad ponoviti kupovinu.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ova weleda pasta je nesto najsavrsenije sto sam probala, odusevljena sam njom. Kao paradontax al ne stipa toliko. Probala sam onu narandzastu, mislim da je homeopatska i ne svidja mi se, ne volim taj ukus i zelena je ok. Znam da i dr.Hauschka ima tu slanu pastu i cini mi se da je jeftinija od weledine (u srbotrejdu). Ne znam dal postoji od nekog drugog brenda ta slana.
    Inace, moram da pohvalim tvoj blog, jedan od retkih koje zaista procitam. Recenzije su kratke a opet sa sasvim dovoljno informacija, a i pises o proizvodima koji me zanimaju. Tako da, keep on the good work :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram i ja potraziti tu slanu Dr. Hauschka, sigurno je odlicna i ona!
      Hvala ti puno na lepim recima :)

      Delete