Pages

Friday, January 25, 2019

Mr. Black carbonated bubble clay mask



Kada biste videli koliko sam novih maski za lice pokupovala od raznih brendova, mislili biste da sam poludela. Ali, maske su za mene oduvek bile najzanimljviji proizvod za negu lica, a iako se smatraju dodatnom negom, redovno ih koristim godinama unazad. Posebno me privlače one malo drugačije od većine, a ova je upravo takva. Ovo nije prva penušava maska ovog tipa koju sam probala i već sam vam pisala o sličnoj, koja mi je bila i ostala jedna od najdražih (Sephora maska), a poznato je da jako volim i Purederm penušavu ''sheet'' masku. Koliko je ova učinkovita i da li mi se dopala, pročitajte ispod...




Dolazi u plastičnom pakovanju od 100g, a puna cena joj je oko 1500 dinara. Ja sam svoju, doduše, kupila sa 50% popusta u Liliju. Proizvođač navodi da je ovo maska za sve tipove kože, koja zahvaljujući glini čisti pore, a kožu ostavlja hidriranom i glatkom. Njeni aktivni sastojci vraćaju koži sjaj i svežinu, ten postaje baršunast, a koža svilenkasta. Kada otvorite bočicu, videće siv sadržaj koji podseća na želatin. Prvi put mi je delovalo da ću je teško naneti ravnomerno zbog same teksture, ali se to ispostavilo kao nebitna stavka. Dovoljno je samo da pređete celu površinu lica, bez da preterano vodite računa da li je sloj svuda iste debljine. Ona će svakako u roku od 1-2 minuta početi da peni. Sviđa mi se što ceo postupak nije dug i što se može ukloniti već nakon 10 minuta. Čućete pucketanje i osetiti blagu promenu na koži, videćete u ogledalu da li se cela pretvorila u penu, a potom je možete isprati. Nije mi izazvala nikakve iritacije, ali je ipak ne bih preporučila osobama sa osetljivom kožom. Malo se teže uklanja od Sephora maske, jer ispod pene, ostaje gelast sloj, pa imam utisak kao da sam se još jednom umila. Koža bude pročišćena i osvežena, a suvi delovi ne trpe i nema dodatnog isušivanja, iako maska sadrži glinu u sebi. Efekat mi se zaista dopada, a Sephorinoj dajem prednost samo zbog lakšeg ispiranja i bele boje, sa kojom ne mogu da zaprljam lavabo. Što se tiče rezultata, mislim da su rame uz rame jedna sa drugom!

Da li ste vi probale neku penušavu masku i kako vam se dopala?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment