Pages

Monday, March 25, 2019

MUR Reloaded Iconic Vitality palette



Danas vam pišem o paleti senki kojom sam apsolutno opsednuta od trenutka kad sam je prvi put probala. Dobila sam je za rođendan, ali sam tek od nedavno počela da se družim sa njom i mogu vam slobodno reći da je od tada favorit. Ovo je, naime, njihova verzija čuvene Anastasia Beverly Hills "Modern renaissance" palete, koja mi se dugo, dugo motala po glavi. Ali, kako nam ona još uvek nije dostupna, a nije mi se poručivalo dok ne vidim uživo, odlučila sam da baš ovu paletu zatražim kao poklon za rođendan, jer Revolution šminku inače volim i smatram da imaju najbolji odnos cene i kvaliteta od svega kod nas na tržištu. Cena ove palete je zaista niska u odnosu na ono što dobijete, jer košta samo 590 dinara. Imaju dosta vrsta iz ove linije pa verujem da će svako naći neku za sebe. Mene privlači i "dupe" za ABH "Subculture" paletu, pa mislim da ću uskoro dopuniti kolekciju baš njom.




Pakovanje je najobičnije, plastično, ali za taj novac ne postoji način da ono deluje ikako kvalitetnije. Volela bih da je lepše, ali ono što se u njemu nalazi je toliko dobro, da opraštam to što na izgled nije najprivlačnije. U samoj paleti se nalazi 15 senki po 1.1 g, od kojih su 3 sedefaste, 11 potpuno mat i jedna, koja na prvi pogled ima sitne, sitne šljokice, ali se one vide samo u panu, ne i prilikom nanošenja senke, pošto ih ima jako malo. Ja inače jesam ljubitelj mat senki, jer smatram da mi bolje stoje zbog spuštenih kapaka, ali ipak volim da na sredinu pokretnog dela kapka stavim neku koja se sija. Samatram da su tri sjajne senke koje se ovde nalaze zaista odlične i dovoljne da dobijem željeni efekat, a ukoliko mi zatreba još sedefastih nijansi posegnem za njihovom Life on a dance floor VIP paletom ili NYX pigmentima

 
Kliknite na sliku da bolje vidite svočeve po redovima.

Pigmentacija svake senke iz ove palete je fantastična. Bez preterivanja mogu da kažem da odnosi pobedu nad Too Faced paletama koje imam. Pomalo se rasipaju, ali to je zaista za očekivati kod svih dobro pigmentovanih senki, koje nisu nimalo kremaste (no, nisu ni previše suve). Ove su zaista jako meke i dovoljno je četkicom nežno dodirnuti senku, a dobićete punu boju, kad je prenesete na kapak. Blendaju se neverovatno! Prosto nisam mogla da verujem šta se dobije u paleti od 590 dinara. Svi svočevi na slikama su naneti jednom potezom, bez ikakve baze. Nijanse su predivne- ima klasičnih nude, koje uvek trebaju, ali i trenutno aktuelnih koje vuku na boju cigle i pink. Crna senka, koju retko možemo naći u paletama je neverovatno kvalitetna. Nisam neko ko često radi izuzetno taman "smokey eye", ali me ova crna senka tera na to, jer je bez obzira na jaku pigmentaciju laka za rad.

Nadam se da sam uspela da vam prenesem svoje oduševljenje ovom paletom, pa vam je jasno zašto sam odmah nakon tetsiranja ove, novu Reloaded Iconic paletu stavila na listu za kupovinu (u pitanju je "Division").

Koje MUR proizvode vi najviše volite?
Pozdrav :)
  

No comments:

Post a Comment