Pages

Saturday, March 30, 2019

Quick & Easy makeup: 8 products in 8 minutes



Želela sam da vam predstavim proizvode koje ovog proleća najčešće biram kada se šminkam, a pošto je to uvek brzinski zbog bebe, dođoh na ideju da se post zove baš ovako. Nije u pitanju izazov, jer meni zaista treba 8 minuta da postignem željeni izgled bez ikakve žurbe. Testirala sam! Uz to, uspela sam i da u sred šminkanja par puta proverim ručak :) A šta sam to koristila za svež, prolećni "makeup" saznajte ispod...





Kada je puder u pitanju, već nekoliko meseci sam verna čuvenom Bourjois Healthy mix serumu. Nema pokrivnu moć kao moj omiljeni 123 Perfect, ali za svakodnevno šminkanje mi se jako dopada. Ima "dewy" završnicu i ten zaista deluje blistavo (ako nemate problematičnu kožu). Najčešće ga ne setujem jer mi se dopada kako izgleda na koži i da joj prirodni sjaj. Topla preporuka- sa razlogom je jedan od najhvaljenijih.

Maybelline Fit me korektor sam više puta spominjala na blogu, pa ako redovno pratite znate da ga volim. Nema jaku pokrivnu moć, ali uspe nekako da zakamuflira i moje veoma izražene podočnjake, pa delujem odmornije. Njega ponekad setujem, u zavisnosti od toga da li je okoloočna krema koju sam ispod nanela masnija i da li je koža stigla potpuno da je upije, ali najčešće može da prođe i bez pudera u prahu/ kamenu.

Deborah stik za konture je fantastičan kada ne setujete lice i nemate puno vremena za šminkanje. Svetliji deo ne koristim za hajlajt jer mi se čini da je previše suv u odnosu na gorespomenuti tečni korektor, ali je zato kontur nijansa savršena. Može se izblendati i prstima ako vam četka ili sunđer nisu pri ruci i daje jako prirodnu i suptilnu senku licu.

Colourpop rumenilo u nijansi "between the sheets" je još jedan kremasti proizvod koji biram za proleće. Kao i prethodni, možete ga naneti prstima u nedostatku "alata". Ali, nalakše mi je da ga apliciram Real Techniques "bockalicom" (buffing brush). Ova boja deluje prirodno i čini mi se da bi svima pristajala.


Iako sam ovu Benefit maskaru spominjala u "Fails" postu, ipak je koristim, jer mi je žao da je bacim... Kao što sam tad rekla, kupljena je poprilično suva, pa mislim da mi ne pruža svoj maksimum. Četkica je klasična i zaista je obećavala, ali šta da se radi. Za svakodnevni "no makeup makeup" može da posluži. Efekat poboljšam, tako što trepavce uvijem pre nanošenja maskare.

Tarte gel maskara za obrve je moj favorit od kad sam je prvi put probala i kad god imaju besplatnu dostavu, ja poručim novo pakovanje. Češljić je izuzetno tanak i precizan, a nijansa "grey" mi je savršena. Apsolutno nemam želju da je menjam! Olovke koristim samo za preciznije popunjavanje obrva kada imam neki poseban događaj, a za sve ostale situacije koristim samo ovaj proizvod.

Benefit mini hajlajter u stiku volim već godinama i uvek iskoristim da ga iznova nabavim u nekom setu. Nije previše jak, pa se može bez problema svakodnevno koristiti. Takođe, u specijalnim prilikama, koristim ga kao bazu za neke u kamenu, kako bi im pojačala pigmentaciju. Ni za njega mi ne treba četkica kada se šminkam da brzinu, već ga nežno utapkam prstima na jagodice i ispod obrva.

Za kraj, tu je sjaj koji je defintivno favorit poslednjih meseci, a u pitanju je Colourpop sjaj iz limitirane kolekcije pod nazivom "JJ". Manje je pigmentovan od drugih njihovih sjajeva koje imam i aplikator se razlikuje jer nije sunđerast već u vidu mini četkice. Savršeno se uklapa sa prirodnom bojom mojih usana i bukvalno dobijem "my lips but better" efekat. Nije lepljiv, ima solidnu trajnost za jedan sjaj i baš me je oduševio.

Koje proizvode vi birate ovog proleća za blistav izgled? Koje je najkraće vreme potrebno da se našminkate?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment