Pages

Wednesday, March 13, 2019

Empties #48



Od trenutka kad su ove slike nastale do sada, kada vam pišem post, prošlo je dve nedelje... Uvek se teško nateram da pišem ovaj tip posta, jer iziskuje puno vremena, što baš i nemam, ali znam da su često baš oni najčitaniji. Zato je konačno došao red i da vam predstavim potrošene proizvode, pre nego što se kesa ponovo napuni!



Proizvodi za lice


Weleda slanu pastu sam dugo želela da probam i sada mogu da kažem da mi je ona defitnitvno favorit od svih njihovih pasti za zube. Posebno mi se dopada što se so oseća i radi kao piling za desne, a opet mi ne smeta iako mi je sluzokoža osetljiva. Kupovaću je ponovo sigurno!

L'oreal gel za umivanje na bazi gline sam vam recenzirala, pa se mojih utisaka možete prisetiti ovde. Jedina stvar koja mi se ne dopada jeste intenzivan miris tj. puno parfema, koji zaista nije neophodan. Sve ostalo je bilo zaista u redu, mada mislim da mu je cena ipak malo previsoka za drogerijski proizvod. Odnosno, smatram da se za manje novca može naći bolja umivalica.

Caudalie tonik i kremica u mini pakovanju su takođe potrošeni, a o celoj Vinopure liniji sam vam pisala ovde. Mislim da je ona odličan izbor za svakoga sa masnom kožom, a i za nas sa kombinovanom tokom leta, kada se koža više masti. U serumu još uvek uživam!

Dr. Hauschka krema od ruže za suvu kožu je moj spas zimi kada mi se obrazi dosta suše. Iako nije namenjena mom tipu kože, odgovarala mi je jer je ona prosto melem tokom hladnih, zimskih dana. O njoj sam pisala početkom prošle godine (klik).

Mario Badescu vodica za lice od aloje i krastavca me nije posebno oduševila. Mislim da su mi očekivanja bila prevelika kada je ovaj proizvod u pitanju, pa sam i njim i maskom ostala blago razočarana. I ovde ću reći- nije da su loši, ali za tu cenu može da se nađe dosta boljih proizvoda.

Uriage krema u spreju sa zaštitnim faktorom me je u stopu pratila godinu dana, jer sam je štedljivo koristila i nosila sa sobom gde god da sam putovala. Mislim da je ovo prava inovacija i moja topla preporuka ako se još niste odlučili za dnevnu kremu za lice, koja će vas ujedno i štititi od sunca. Detaljnu recenziju nije dobila, zbog mojih pauza sa pisanjem tokom trudnoće, ali je jesam jednom prilikom pohvalila na fejsbuk stranici (klik).

Vichy 3 u 1 sredstvo za čišćenje lica definitivno nije za mene. Ovo je u principu klasično mleko, a ja sam se od korišćenja istih jaaako odvikla i više mi ne prijaju. Čini mi se da se šminka samo razmaže po koži i da mi onda treba duplo više vremena da je uklonim nego kad jednostavno uzmem micelarnu vodu.

Potrošena je i treća Sephora maska u kesici, i to ljubičasta za hidrataciju, koja me je pozitivno iznenadila. Sve o njoj, a i druge dve koje sam ranije potrošila, pročitajte ovde.

Proizvodi za telo


Posle dužeg vremena vratila sam se Afrodita tuširalicama, a ovog puta sam potrošila uljanu od argana i kremasto- uljanu od vanile, koja je ujedno bila i favorit zime. Iako mi je miris jojobe prijao više od argana, ne mogu a da ni nju ne pohvalim. Mislim da imaju fantastičan odnos cene i kvaliteta i uvek ću ih iznova kupovati. Čeka me i kremasta od kokosa, koju ću sledeću probati.

Balea deo sprej od vanile mi nije bio najdraži zbog mirisa koji je isuviše podsećao na one jelkice što vise u kolima. Nisam ga potrošila do kraja, a odustala sam. No, druge verzije, sa osvežavajućim mirisnim notama, koje sam ranije koristila su sasvim ok za osvežavanje u toku dana. Nikako ga ne treba prskati na sveže obrijanu kožu, jer sadrži alhokol, pa jako peče.

Alverde ulje protiv strija za trudnice je prvi proizvod za mackanje stomaka koji sam kupila prošlog maja, čim sam saznala da sam trudna. Koristila sam ga oko dva meseca, a onda, kada je stomak počeo ubrzano da raste, sam prešla na neke jače mazalice. Njega sam dovršila nedavno, jer stomak treba negovati i nakon porođaja, kada se koža skuplja. Dopalo mi se, ali ga preporučujem samo za početak trudnoće ili nakon porođaja, jer ne znam koliko bi pomoglo kada je stomak najveći.

The body shop puteri su meni najomiljeniji proizvod za negu tela ikada. Kad god putujem, počastim se nekim, pa se već radujem letovanju, jer planiram da obnovim zalihe na aerodromu. Ovaj od vanile je bio čisto savršenstvo, mirisao je na kolače i činio kožu mekom poput bebine. Zaista mislim da vrede svaki dinar, a u inostranstvu često budu i popusti, pa im 16 evra i ne bude konačna cena.

Balea mast od nevena nije potrošena skroz do kraja, ali ide u smeće jer mi se čini da je otvorena preko godinu dana. Ovo je još jedan proizvod kom se vratim s vremena na vreme, jer mi za stopala jako prija. Masna je, veoma, pa je ne koristim na drugim regijama, jer nemam izuzetno suvu kožu, ali kao kremu za stopala i tretman za suve ruke zimi je fantastična. Plus, odnos cene, količine i kvaliteta je neverovatan!

Proizvodi za kosu


Macadamia ulje je bilo jedno od prvih o kom sam pisala kada sam pokrenula blog. Kupovala sam ga redovno godinama, na smenu sa Amika uljem i obožavala sam oba. Onda sam u naletu pokupovala razne novitete, ali ovo ulje je ostalo jedno od najdražih. Prošle godine sam probala gomilu Macadamia proizvoda u kesicama, a nakon što sam maske i šampone potrošila na putovanjima, preostala je ova jedna kesica ulja da me svojim mirisom i odličnim dejstvom malo vrati par godina u nazad, kad sam ga stalno koristila.

Dikson kristali za kosu su bili favorit godine, ali ne 2018. već čak 2017. godine. Ja ih od tada redovno koristim i obožavam. Učine kosu predivnom nakon feniranja, pa čak i samo nakon sušenja. Iako sam ih obožavala, odlučila sam da sledeći put ipak kupim i testiram neke druge, poput opšte popularnih Alfaparf, koje, verovali ili ne, nikad nisam probala.

Revlon uniqOne je s razlogom ultra popularan proizvod za kosu. Najbitnije karakteristike zbog kojih sam ga i kupila su termička zaštita, kao i zaštita od sunca, pa je pogodan da se nosi i na plažu. Ovaj od kokosa je predivno mirisao, a originalni crveni nisam probala. Uglavnom, miris im je jedina razlika. Dikson ima ovakav proizvod u ponudi takođe, tako da je to ono što naredno planiram da kupim.

L'oreal casting creme gloss balzam dobijam uz njihovu farbu, koju godinama koristim i o kojoj sam vam pisala ovde. I dalje tvrdim da je ovo najbolji balzam koji sam ikada probala i patim što nema da se kupi u većem pakovanju i nezavisno od farbe.

Dekorativa


Nedavno sam rasčišćavala šminku i uklanjala ono što ne koristim i čemu je rok istekao, pa se zato odjednom pojavila ovolika gomila, iako se prethodnih par meseci takoreći nisam ni šminkala.

City color paleta korektora u boji je bila sasvim solidna, ali ja nemam naviku da koristim ovaj tip proizvoda, iako zaista radi, posebno na meni koja imam crvenilo u predelu nosa. No, uglavnom uvek kod sebe imam Bourjois 123 Perfect CC kremu ili puder, a oni u sebi imaju pigmente u boji za korekciju tena, pa mi ovo više nije neophodno. Rok mu je istekao pa nema potrebe da zauzima mesto među ostalom šminkom.

Essence puder je kupljen na sniženju za 129 dinara i koristila sam ga nekoliko puta samo iako je bio ok za svaki dan. Moja koža teško upija njihove pudere, pa se zato rastajemo.

TheBalm Sexy mama puder u kamenu za setovanje je moj omiljeni puder tog tipa ikada. Neverovatno mi se dopada efekat koji daje- koža ne deluje suvo, a matirana je. Detaljnu recenziju pročitajte ovde. Iskreno, ne sećam se da sam skoro potrošila neki proizvod u kamenu, jer ih uvek imam po nekoliko iz svake kategorije, tako da to što je on došao do samog kraja potvrđuje činjenicu da ga neizmerno volim i svima preporučujem. Ponoviću kupovinu u budućnosti sigurno!

Benefit Hoola sjaj, maskara i mono kremasta senka su bile deo ovog seta. Iako su davno potrošeni, stajali su u kutiji, pa je vreme da ih se rešim. U recenziji sam rekla sve, pa mogu samo da potrvdim da sam ih sa zadovoljstvom potrošila.

 Maybelline korektor i senka u teglici nisu potrošeni, ali su osušeni pa ih više ne koristim. Korektor sam kupila na moru, za prvu pomoć, jer mi je Tara zagubila onaj koji sam imala. Bio je na akciji pa sam se zato odlučila za njega, ali više volim tečne, pa je ostao nepotrošen. Kremastu senku sam koristila kao bazu dok se nije osušila, a o njoj sam pisala recenziju, pa se možete prisetiti mojih utisaka ovde.

Sephora Glow puder sam dobila u tester pakovanju i malo je reći da sam se oduševila. Znam da sam rekla da neću menjati Bourjois pudere dok god mi odgovaraju, ali o ovom defintivno razmišljam. Iako ga nisam setovala pokazao se odlično jer je delovalo kao da na licu nemam ništa. Pokrivna moć mu je srednja, a finiš polu- sjajan. Providna maskara je kupljna potpuno bespotrebno na nekon sniženju kako bih je koristila kao baznu, ali ne radi ništa pa ide u smeće.

NYX korektor je još jedna snižena stvar koju sam kupila najpre zbog cene ali je od starta bio previše tvrd da bih ga ikako mogla koristiti. Uzela sam ga zbog žućkaste boje za podočnjake, ali mislim da je on pre namenjen za ciljana mesta gde imate bubuljice.

Vichy Dermablend je još jedan puder koji sam probala preko testera i nimalo mi se ne dopada. Pretežak je na licu, a ja nisam navikla na takve formule. Na stranu što mi nijansa nije odgovarala (po kući sam ga testirala), sad znam da on nikako nije za mene. Imala sam osećaj težine i kao da imam masku, iako pokriva sve. Ja veće nepravilnosti nemam, pa mi jaki puderi poput njega i ne trebaju.

Rimmel Kate Moss karmini su tu već 100 godina i naravno da ih već jaaaako dugo nisam ni korstila zbog roka trajanja. 102 mi je svojevremeno bio pravi favorit i možda i prvi ruž jače boje koji sam zavolela. Mislim da su bili jako dobri, a nisam ni sigurna ima li ih u ponudi još uvek jer se ne sećam kada sam prišla Rimmel štandu poslednji put...

Proizvodi za nokte


Essie su moji omiljeni lakovi i baš mi je žao što se više ne uvoze. No, ne planiram da prestanem da ih kupujem, već ću to u budućnosti raditi online, preko eBay-a. Potrošila sam dva koja sam puuno volela- Fiji (najdraži ikada) i Lilacism. Tu je i Kiko lak kupljen pre nekoliko godina. Iako su druga dva, nabavljena istom prilikom i dalje u dobrom stanju, ovaj se definitivno osušio pa ide u đubre. Bio mi je svojevremeno jedan od omiljenih tamnih lakova. Flormar providni lak sam davno kupila da bude u svojstvu nadlaka, ali to nije išlo. Trebalo mi je previše vremena da se svi ti slojevi osuše pa sam kupila klasičan nadlak koji je tome namenjen. Essence lak za jačanje noktiju je imao isti problem- nije bilo šanse da dočekam da nokti budu suvi, čak iako koristim Avon sprej za brzo sušenje. Srećom, plaćen je 129 dinara na sniženju, pa nije neka šteta što nepotrošen ide u smeće.

Maske za lice u kesicama


Purederm svetlucava peel- off maska je nažalost bila potpuni promašaj, što je baš čudno jer su mi njihove maske jedne od omiljenih (znate koliko volim penušavu). Toliko me je bolelo dok sam je skidala, da sam mislila da skidam i kožu sa lica. Dakle, svi sa osetljivom kožom (a i ostali)- dalje od nje. Za razliku od nje maskice za okoloočno pordučje obožavam. Ove moje su stare, u plavom pakovanju, a sada je kesica drugačija. Radila sam rezenciju daaavno, davno, pa se možete podsetiti koliko sam ih nahvalila da pomažu kod podočnjaka (klik).

Dr. Colić maska je bila ponovno otkriće. Koristila sam je pre par godina i bila mi je dobra, ali sada, nakon isprobane gomile "sheet" maski, slobodno mogu da kažem da je savršena. Maramica je izuzetno tanka i nežna, odlično natopljena serumom i daje neverovatan osećaj hidriranosti. Probaću sigurno i druge koje imaju ponudi.

Eveline crna maska je još jedno pozitivno iznenađenje. Nisam imala skoro pa nikakva očekivanja, a ostah oduševljena. Dopada mi se što se lako nanosi i skida a odlično očisti kožu. Ni na njih nisam obraćala pažnju, ovu sam dobila na poklon, ali ću sigurno istražiti ponudu.

M beauty penušavu masku sam kupovala ranije i jako je volim. Iako mi je Purederm za nijansu draža, mislim da i ova super radi detoks. Pored plave za hidrataciju, srebrne okoloočne, ova mi je favorit kada je ovaj brend u pitanju.

Tu su i tri nove maske iz Lilija, brenda Baroness koje sam kupila samo zbog povoljne cene od 99 dinara. Ima još par vrsta čini mi se, ali ja odabrah ove tri. One su najsličnije maskama koje sam poručivala iz Koreje. Maramica je malo deblja, srednje natopljena i hidratacija koju daju sasvim dovoljna, ako ih koristite nekoliko puta nedeljno. Favorit mi je plava sa kolagenom.

Dečji i muški proizvodi


Sebamed pelenska krema je druga za redom koju je beba potrošila, a malopre završismo još jedno pakovanje. Tokom promocije u Srbotrade apoteci cena joj je 500 dinara, pa stvarno vredi obezbediti zalihe. O njoj sam pisala još kad je Tara bila beba, a čim joj se vraćam i sa drugim detetom, jasno je da mi se dopada. Recenziju pročitajte ovde.

Hipp patkica tj. pena za pranje lica i tela nama je služila za pranje ruku (i guze ponekad, u vanrednim situacijama :)). Miriše lepo, detetu je pakovanje privlačno kako bi naučilo redovno da pere ruke i potrošili smo nekoliko dopuna, ali pakovanje je već nemoguće lepo oprati jer je staro pa ide u smeće. Tara trenutno koristi Weleda sapun od nevena, ali je jako moguće da ćemo se vratiti na ovu penu u budućnosti.

Tepe četkice ste navikli da gledate u potrošenim proizvodima, a ovo je dečja četkica, koju moje dete obožava. Od kako je počela sa pranjem zubića koristi baš njih i prezadovoljna sam. Pošto uskoro puni 3 godine, prešli smo na narednu vrstu, a kako su nam iz Tepe-a još davno u paketiću poslali nekoliko komada, mirna je neko vreme. Kome god da sam ih preporučila, svi su oduševljeni i na druge četkice se ne vraćaju!

Kada su proizvodi za muškarce u pitanju uspela sam da sačuvam bočice ova dva od Balee. U pitanju su dezodorans i kupka, koje su mom mužu odgovarale, iako je inače težak po tom pitanju. Ovima se vraća s vremena na vreme i ne žali se. Mirišu klasično, dugo traju, a cene su odlične u odnosu na količinu.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)



No comments:

Post a Comment