Pages

Friday, September 12, 2014

Blush love



Nisam od onih što gomilaju rumenila, već kad nađem ono koje mi odgovara koristim ga dok se ne potroši. U ovom postu ćete videti dva rumenila koja prosto obožavam, od kojih sam Revlon dobila za rođendan pre malo manje od godinu dana (vidi se na slici da je skoro potrošeno), a Aurinom prosto nisam mogla da odolim. Izvinjavam se na slikama jer boje nisu najvernije predstavljene, ali jednostavno nije moglo bolje. Ni unutra a ni napolju kada sam slikala to nije bilo to. Uglavnom, pokušaću da ih rečima što bolje opišem, mada i sami nazivi dosta govore. I da ne zaboravim, tu je i četka iz Aure o kojoj će takođe biti reči.
Revlon Matte Powder Blush (001 rose capture)




Kao što sam već napisala poklon je bio u pitanju tako da podatke o tome gde je kupljeno i koja mu je cena, ne znam. Boja je jako slična prirodnoj boji kože (bar u slučaju moje), a ja bih je najpribližnije opisala kao nežnu boju breskve. Ovo rumenilo sam koristila pretežno u hladnijem periodu godine dok je drugo bilo namenjeno za leto. Jako je dobrog kvaliteta, slabo se truši i ostavlja zaista prirodan izgled na obrazima. Ja sam ga stvarno obožavala i sada čekam hladnije jesenje dane, da mu se vratim. Četkica koja se dobija uz njega je, kao i uz sva rumenila beskorisna, tako da sam je jako slabo koristila, svega par puta kad mi velika nije bila pri ruci. Na prvoj (zajedničkoj) slici može se videti da ima i ogledalce sa strane, koje, iako je malo, predstavlja po mom mišljenju lep detalj.

Aura Glorious Cheeks Powder Blush (cotton candy)




Ovu rumenilo me je privuklo isključivo svojom bojom. Na slikama izgleda dosta manje roze nego što zaista jeste, a čak i uživo boja mu drugacije izgleda u različito doba dana ili pri drugom tipu osvetljenja. Uglavnom, naziv u potpunosti opisuje nijansu. Ja sam ga celo leto koristila i zaista ga obožavam. Daje roze, vedru, pravu letnju boju vašoj koži, tako da je definitivno bilo jedan od omiljenih make-up proizvoda u mom neseseru u proteklih par meseci. Truši se više nego Revlonovo i dolazi u prilično jednostavnom pakovanju. Kupila sam ga u Lilly-ju po ceni od 400 dinara. I zaista, Aurini prozvodi su dosta kvalitetniji od onoga što očekujete za tu cenu. 

Aura Contour Angled Blush Brush


I na kraju, tu je četka iz Aure za naglašavanje kontura lica, a pre svega za nanošenje rumenila. Od prirodne kozje dlake je. Veoma dobra četka koja odlično radi svoj posao. Verujem da ju je dosta vas već isprobalo, a ko je u potrazi za istom, može ovu kupiti za 500 dinara i očekivati jako dobre rezultate. Ja čekam da mi stigne set od 9 četki koje sam naručila. ali verujem da ću ovu koristiti i kada stignu nove jer mi zaista jako odgovara. 

Koja su vaša omiljena rumenila i da li ste koristile neko od ova dva? 
Pozdrav :)







No comments:

Post a Comment