Pages

Wednesday, September 10, 2014

Bioten



Ovo su jedina dva Bioten proizvoda koja sam do sad probala, tako da ću samo o njima pisati. Jako sam zadovoljna sa oba i već dugo ih koristim. Inače, trenutno je u Lilly-ju akcija na vlažne maramice za lice (1+1 gratis), tako da možete nabaviti dva pakovanja po ceni od 190 dinara.


Osvežavajući tonik za čišćenje lica za normalnu i mešovitu kožu

Obogaćen je 100% prirodnim ekstraktom dunje. Čisti kožu i vraća joj prirodnu vlažnost. Dolazi u pakovanju od 200 ml koje košta oko 250 dinara. Bez parabena, parafina i veštačkih boja je. Mojoj koži odgovara, zaista osećam da lepo očisti lice. Miris je malo jači pa možda neće biti omiljen onima koji ne vole kako dunja miriše. Ja umijem lice vodom nakon korišćenja jer ostaje blago lepljiv osećaj, ali ne zateže kožu. Tople preporuke za ovaj proizvod!


Vlažne maramice za lice za normalnu i meštovitu kožu

Identičnog su mirisa kao i tonik. Odlično skidaju šminku sa lica, čak i sa očiju i meni ne izazivaju nikakve iritacije niti crvenilo. Najčešće šminku skidam micelarnom vodom, ali ove maramice dobro dođu za torbu i situacije kada drugi preparati nisu na dohvat ruke. U pakovanju ima 20 komada, a cenu sam navela na početku posta. Ovo mi je sigurno 5-6 pakovanje i nastaviću da ih kupujem.

Na osnovu ova dva proizvoda moji utisci o Bioten kozmetici su apsolutno pozitivni i sigurno će se još nešto iz njihovog asortimana naći na mojoj polici. Da li i vi volite Bioten i sta biste mi od njihovih proizvoda preporučile sledeće da probam?
Pozdrav :)  




2 comments:

  1. Bioten maramice mi se uvek nalaze u torbi, mnogo mi se svidja miris i odlicne su mi za osvezenje preko dana. :) Tonik nisam probala, mada bih mogla pošto je tonik koji trenutno koristim pri kraju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti odgovaraju maramice, verujem da ce i on. Ja sam isto prvo kupovala maramice pre nego sto sam se odlucila da probam i tonik :)

      Delete