Pages

Friday, September 26, 2014

New in #3 mask edition



Juče mi je stigao paket sa proizvodima koje sam naručila preko sajta Kozmetika Teatar i oduševila sam se čim sam ugledala svo to šarenilo! U njemu se nalaze maske za lice, predeo oko očiju i noge. I svi ovi proizvodi zaista obećavaju. Ja ne mogu dočekati da ih isprobam i pišem recenzije svega posebno. Za sad, tu su neke osnovne informacije o svemu iz paketa.




Prvo cu pisati o maskama za lice koje sam naručila. Sve su od američkog brenda Freeman. Želela sam da isprobam nekoliko ovih malih pakovanja kako bih našla onu koja mi najviše odgovara i onda ću tu kupiti i velikom pakovanju od 150 ml. Sve su u ambalazi od po 15 ml. Dobila sam i kutiju u kojoj ih mogu držati i koja je jako praktična za proizvode ovog tipa. Krenimo redom... U kutiji se nalazi hidratantna maska za lice od krastavca sa dodatkom aloje, zatim u žutoj kesici je glinena maska od limuna i mente, u ljubičatoj kesici je maska od asai bobica i gline, u redu ispod su crvena kesica sa krem maskom od čokolade i jagode i u narandžastoj je hidratantni piling od kajsije. Cena pojedinačnog pakovanja je 180 dinara, dok se velika pakovanja mogu naći po ceni od oko 500-600 dinara.


Zatim, tu je poklon od Kozmetike Teatar u vidu tri testera. Prvi je maska sa prethodne slike koju sam prvu opisala, drugi je glinena maska od avokada i treći je antistres maska sa mineralima iz mrtvog mora. Hvala! I pored svih ovih postoji još jedna koju veoma želim da probam, a to je piling maska sa aktivnim ugljem i crnim šećerom. Međutim, nisu je imali u trenutku kada sam poručivala, tako da su me pozvali da predlože šta još mogu da probam. Na taj način je nastao miks ovih 5 maski i 3 testera. 


Tu je još proizvoda za lice, tačnije za okoloočnu regiju, brenda Purederm. U plavim kesicama je kolagen maska za zonu oko očiju koja smanjuje nadutost i kesice ispod očiju, dok se u zelenoj kesici nalaze čuveni krastavci za oči. Prvi proizvod u jednom pakovanju sadrži 30 natopljenih tupfera (maski), a drugi 10 komada. Kolagen maska je plaćena 100 dinara po kesici i snižena je 65% trenutno. "Krastavci" su plaćeni 280 dinara. Ne mogu opisati koliko sam uzbuđena zbog ova dva proizvoda!


Ostajemo na Purederm preparatima. I na kraju, ono o čemu sam mnogooo čitala po forumima i stranim blogovima, a to je piling maska za stopala. Reći ću ukratko šta "radi", mada sve možete videti ako ukucate sam naziv u google ili na youtube. Naime, u pakovanju se nalazi par kesa u koje ubacite svoja stopala na 60- 90 minuta. I to je sve što se od vas traži. Nakon nekoliko dana (subjektivno je i tačan broj dana zavisi od osobe do osobe) počinje da vam se ljušti mrtav sloj kože. I tako sve do 14. dana, koliko sam proces otprilike traje. Ja ću svoju koliko prekosutra isprobati, a druga je za dečka da mi pravi društvo u ovom eksperimentu :)
Ove maske se mogu kupiti i u DM-u, međutim često je nestašica, pa sam se ja odlučila za kupovinu preko interneta. U oba slučaja cena pakovanja (1 par) je 565 dinara. Preporučeno je postupak ponavljati dvaput godisnje. Jedva čekam rezultate i pisanje recenzije.

Šta biste od ovoga vi najradije isprobale?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Dobila sam nedavno na recenziju od njih masku sa avokadom sa krastavcem i piling sa kajsijom. Pisala sam recenzije maske sa krastavcem i pilingom od kajsije. Ja sam zadovoljna. Avokado jos ceka svoj red za recenziju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja cu prvo da potrosim Avon masku sa mineralima Mrtvog mora pa onda krecem redom ove da testiram :)

      Delete