Pages

Wednesday, September 3, 2014

Macadamia vs. Balea


Ulja za kosu su relativno skoro postala popularna, pa sam i ja naravno morala da ih isprobam. Ovde će biti upoređena dva, od kojih sam jedno potrošila, a drugo trenutno koristim. Na spisku je i Amika ulje, ali to tek kad se potroši Balea. Uglavnom, oba treba da vam kosu učine svilenkastom i mekom, pogodni su za suvu i oštećenu kosu sa rascvetalim krajevima, daju zdrav sjaj i glatkoću vašoj kosi. 



Prvo sam kupila Macadamia ulje na Alexandrovom štandu u Ušću i koštalo je 390 dinara ovo malo pakovanje od 10 ml. Mislim da je u njihovoj veleprodaji jeftinije za oko 50 dinara. Zaboravila sam koliko mi je tačno trajala bočica, ali zadovoljavajuće jer se jako malo stavlja, tako da se isplati. Posebno se isplati ko kupi veće pakovanje od 30 ml (oko 750-800 dinara). Ja sam uzela malo, za probu. I da, čini kosu glatkom i sjajnom, skraćuje vreme sušenja kose i oporavlja ispucale krajeve. Ja ga koristim kada isperem pakovanje, prosušim kosu peškirom i nanesem malu količinu na krajeve. Zaista se vidi razlika i kada samo osušite kosu fenom. Od kada ga koristim, peglanje kose mogu da završim u par koraka i traje 15-20 minuta, a pre mi je oduzimalo i do 30-40 minuta. Nije mi mastilo kosu. Zadovoljna!
Pošto se sastav ne vidi na slici od nalepnice evo ga ovde: 
Dimethicone, Cyclomethicone, Tocopheryl Acetate, Macadamia Temifolia Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicylate, Hexylcinnamal, Butylphenyl Methypropional, Coumarin, Linalool, Limonene


Balea ulje je jeftinija varijanta ali svakako ne i lošija. U najmanju ruku radi isto što i gorepomenuta Macadamia. Meni je čak kosa jos svilenkastija nakon ovog ulja. Takođe, ono što je činjenica, da mi za ispravljanje kose peglom posle Balea ulja treba još manje vremena, oko 10 minuta. A ponekad čak to i nije neophodno. Tako da sam posle nekoliko korišćenja 100% bila na strani Balee. Međutim, ono što sam primetila skoro, nakon mesec-dva upotrebe je da mi se kosa za nijansu brže masti. Kako je uzrok tome možda i veća količina ulja koju stavljam zbog izdašnijeg pakovanja, od sledećeg pranja kose ću smanjiti količinu (na onu kao u slučaju Macadamie), pa ću da posmatram dugoročne rezultate. Izuzev toga, moj glas ide ovom ulju. Može se kupiti u pakovanju od 100 ml koje košta oko 500 dinara. 

Kao što sam rekla, nakon ova dva isprobaću sigurno i Amiku jer sam dosta pozitivnih komentara čula i čitala. Ono što je prednost kod Amika ulja je što ga možete kupiti u kesicama koje su jako povoljne (oko 60 dinara), pa ako neko isproba pre mene, neka javi utiske.
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Iskoristila sam dve te male bocice Macadamia ulja i otisla u Alexandar, gledala Amicu, i na kraju odustala, sto, pojma nemam. Nisam primetila kesice, nisama ni obracla paznju ali sledeci put cu ih svakako uzeti.
    I o ovom ulju iz DM sam razmisljala i odustanem.
    Ja nanesem ulje posle pakovanja kad malo kosu prosusim peskirom, zatom je umotam i ostavim tako i onda kad je osusim fenom opet stavim malo :) I ne masti mi se kosa brzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja koristim na isti nacin, jedino sto ne stavljam kad osusim kosu. Eventualno zeleni serum iz Avon-a ako je velika vlaznost vazduha :)

      Delete