Pages

Wednesday, September 24, 2014

L'oreal cleansing milk



Skin Perfecting Rich Cleansing Milk

Današnji post će biti kratak jer je ispitni rok u toku, pa ne zamerite što ću ređe pisati ovih dana :)

"U pitanju je Ideal Soft mleko za čišćenje lica  za suvu i osetljivu kožu. Uklanja sve tragove šminke sa lica i očiju. Koža je očišćena, hidrirana i meka na dodir poput svile".

Ja sam ovim mlekom veoma zadovoljna. Koža zaista ostaje meka i "nahranjena", tako da ga koristim onda kada posle ne planiram da nanosim kremu. Npr. trenutno koristim dnevnu kremu tako da uveče lice čistim ovim mlekom i zaista imam osećaj kao da sam nanela i kremu. 
Za skidanje šminke sam ga par puta koristila, pristojno uklanja šminku sa očiju, a sa lica još bolje. Međutim, ja u tu svrhu preferiram micelarnu vodu, jer se mlekom sva umažem i to me jako nervira. Kupila sam ga u periodu kada mi je koža bila izrazito suva, čak se i perutala u predelu nosa i zahvaljujući SAMO ovom mleku (kremu u tada nisam koristila, jer sam bila u trenutku odlučivanja koju sledeću da kupim), nos mi se potpuno oporavio u roku od par dana. Tako da bih morala reći da je za suvu kožu ovo idealan proizvod. Kada budete imale priliku da osetite miris, obavezno to i uradite jer je predivan.


Ukratko, iako mu sastav nije savršen, ovo je proizvod koji ću sigurno opet kupiti i to uskoro jer je ovo pakovanje pri kraju. Može se kupiti u svim drogerijama i cena mu je oko 450-500 din (nisam sigurna, jer sam ovo davno kupila).

Da li ste i vi pronašle svoje idealno mleko za čišćenje lica?
Pozdrav :)

 P.S. Ja sam polako počela da smišljam i kupujem poklone za GIVEAWAY koji će biti organizovan kada blog dostigne 10,000 pregleda :)

No comments:

Post a Comment