Pages

Monday, March 13, 2017

Bourjois 123 Perfect Foundation



Mislim da i ptice na grani znaju koliko obožavam CC kremu iz ove linije (klik). Dovoljan je pokazatelj to što se dve godine za redom našla u godišnjim favoritima! Logično je bilo da ću kad- tad probati i puder. Kupljen je jesenas u Jasminu, na sniženju, a redovna cena mu je 1900 dinara (često se može naći na popustu od 25- 30%). 
Moje utiske pročitajte u nastavku...




Linija 123 Perfect ima kombinaciju tri korektivna pigmenta, tako da CC krema i puder koriguju sve nedostatke na koži i neujednačenu boju tena. Žuti pigment daje odmoran ten, lila pigment daje blistavost i osvetljen ten, a zeleni deluje protiv crvenila. 

Moja koža je normalna do mešovita, sa crvenilom oko nosa. Za mene je ova linija pun pogodak! Na svakodnevoj bazi koristim CC kremu, a u posebnim prilikama kada mi je potrebno nešto jače pokrivanje, biram puder. Posebno mi odgovara to što imaju nijansu koja je za moj ten apsolutno savršena, iako na ruci možda deluje kao da nije tako. Izbor nijansi nije ogroman, ali verujem da većina devojaka može naći svoju među ponuđenima (52-57). Doduše, mislim da oni sa jako svetlom puti neće imati sreće. Moj je u nijansi: 53 light beige. On radi sve što očekujem od jednog pudera- prekriva sve nedostatke na koži, potpuno neutrališe crvenilo sa kojim se borim, ne prosijava se i traje dok ga ne skinem. Iako imam naviku da tečni puder uvek setujem onim u kamenu/ prahu, sa ovim to nije neophodno. Ako se masnokožac, verovatno ćete morati, ali ako vam je koža poput moje, ne morate imati puder za setovanje lica. Ima polumat finiš, a iako mu je prekrivna moć srednja ka jakoj, deluje veoma prirodno na licu.


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Iako sam se dvoumila između ovog i čuvenog "healthy mix" pudera, fenomenalno iskustvo sa CC kremom je presudilo i definitivno nisam pogrešila. Planiram u budućnosti i njega da isprobam, ali za sada sam ovim prezadovoljna i planiram još dugo da se družimo. Ja inače, kada pronađem puder koji mi odgovara, ne menjam ga dok god mi se koža ne zasiti, pa zato su ovakve recenzije jako retke na blogu.

Da li ste probale neki Bourjois puder i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Cula da je odlican cena mu malo veca ali me odbija sto ima alkohol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni alkohol ne smeta jer mi nije suva koza. Izbagavam ga u kremama, ali u toniku ili puderu mi ne smeta. Doduse, ja ne koritsim puder svakodnevno, vec CC kremu.

      Delete