Pages

Monday, March 6, 2017

Natura Siberica: Oblepikha hair care



Danas vam donosim svoje utiske o Natura Siberica kolekciji sa pasjim trnom, konkretno o dva proizvoda za negu kose. U pitanju su maska za kosu i piling za kožu glave. Iako sam prvobitno otišla po masku za oštećenu kosu, kupila sam hidrirajuću masku za normalnu i suvu kosu, a piling je bio proizvod koji je delovao veoma interesantno jer nikada ranije nisam koristila ništa slično. Oba proizvoda su i dalje na sniženju, pa maska košta ispod 1000 dinara, a piling duplo manje.



Maska za kosu


Šta kaže proizvođač?
Intenzivno hidrira i jača kosu. Olakšava češljanje i štiti kosu od toplote. Vitamini i amino-kiseline hrane i regenerišu kosu, ulje altajske bobice- oblepikha ili pasji trn i Marokansko arganovo ulje pomažu generisanje keratina, što čini kosu zdravom i sjajnom. Altajska oblepikha je čuvena sibirska bobica koju su meštani vekovima koristili za jačanje i revitalizaciju kose, kože i lečenje rana. Ova mala bobica je najbogatiji prirodni izvor beta- karotena i jedino poznato biljno ulje koje sadrži omega 3, 6, 7 i 9 zajedno. Sadrži provitamine A, vitamine B1, B2, B3, B6, C, D, E i K1. Sve to ga čini jednom od najlekovitijih bobica na svetu. (preuzeto sa NS sajta)

Prvo što primetite kada otvorite masku je jaka narandžasta boja i intenzivan miris. Meni lično je miris i dalje neobičan, ali mi se dopada. Osećam ga prvi dan pranja kose, recimo. Srednje je gustine, pa ju je jako naneti i nije potrebna velika količina. Držim je na kosi 10 minuta jer mi obaveze ne dozvoljavaju duže. No, čini mi se da je to sasvim dovoljno da ona deluje. Kosa mi nakon ispiranja bude svilenkasta i na oko nahranjena, a sada nakon preko mesec dana korišćenja mogu da potvrdim da ona to i jeste. Krajevi (na koje i nanosim masku) su daleko manje suvi nego ranije, a ako se farbate u plavo, znate koliko je teško to postići. Definitivno želim da isprobam i drugu verziju jer sam o njoj puno pozitivnog čula. Jedina mana koju imam, ide na račun jake boje jer mi se dešava da ostane fleka na peškiru od nje (naravno, pere se u mašini, ali me nervira :)).

Piling za kožu glave


Šta kaže proizvođač?
Oblepikha nudi jedinstven tretman za brigu vaše kose. Intenzivno, trostruko delovanje pilinga, dubinski čisti kožu glave i sprečava opadanje kose povećanjem cirkulacije u folikulama kose. Reguliše proizvodnju sebuma i sprečava perut. Vitamini i aminokiseline u formuli hrane i oporavljaju kosu. Ulja oblepikha i amaranta pomažu prirodnu proizvodnju keratina koji kosi daje snagu i sjaj. Neven i divlja sibirska nana revitalizuju kožu glave i hrane koren dlake. (preuzeto sa NS sajta)

Iskreno, da nemam blog verovatno ne bih nikad kupila nešto poput pilinga za kožu glave. Ali, ovako je delovao previše interesantno za propustiti! Posebnu pažnju sam obratila na to što piše da sprečava opadanje kose (sa kojim se borim od 4. meseca nakon porođaja) i što reguliše lučenje sebuma, jer je kosa počela da mi se masti u korenu. Utrljam ga u koren pre pranja, držim par minuta i isperem, a potom nastavim sa šamponiranjem i maskom. Definitivno mi kosa daleko manje opada od kada ga koristim, iako sam prestala sa specijanim šamponima u tu svrhu. Takođe, ne masti se u korenu kao ranije, pa mogu ponovo da je perem na 3-4 dana. Prethodni šampon koji sam koristila zbog mašćenja mi je stvorio perut, tako da je ovaj piling rešio i taj problem. Ovo je moja topla preporuka i veliko iznenađenje!

Da li ste probale neki proizvod iz ove kolekcije?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ja sam uzela šampon pre neki dan. Lepo opere i kosi da volumen što i piše na pakovanju (a moja kosa je ravna i bez volumena). Videćemo za mesec dana jasne rezultate... Jedino što mi se miris baš ne dopada, dosta je jak i podseća me na "ultra energy", a nisam neki fan tog pića. :)

    ReplyDelete