Pages

Friday, March 3, 2017

Mary Has A Gun: soap & lip balm



Nedavno sam sasvim slučajno na instagramu otkrila predivne sapune koje pravi moja imenjakinja Marija i odmah sam se oduševila onim što sam videla. U moru prirodnih sapuna ovi se zaista izdvajaju. Ima neverovatno interesantnu ponudu mirisa u raznim kombinacijama i jako je teško odlučiti se za jedan. Pri tome, cene su više nego pristupačne. Ja, zbog dojenja, ne bi trebalo da koristim one sa etarskim ili mirisnim uljima, ali mogu se naći i dva "obična", ali samo po izgledu. Na poklon sam dobila i balzam za usne od vanile, a u nastavku pročitajte moje utiske...




Trenutno koristim prvi sapun, koji u sebi izmedju ostalog ima svinjsku mast. Zapravo, napisaću vam celu listu sastojaka: saponifikovana ulja masline, palme, svinjske masti, kokosa, ricinusa, badema, ši puter. Masa sapuna je oko 90 g. Dizajn pakovanja je minimalistički i meni se jako dopada. A ono što je najbitnije jeste da vas unutra čeka fantastičan proizvod za samo 150 dinara. Mogla bih da ga uporedim sa nekim duplo skupljim i da kažem da nimalo ne zaostaje. Odlično peni, ne postane gnjecav i čini moju kožu negovanom. Ove zime sam imala velike probleme sa suvom kožom ruku (čak su mi se i rane javljale) pa sam bila prinuđena da dvaput razmislim kada kupujem sapune. Ovaj zaista obožavam! Iako kremu stignem samo pred spavanje da nanesem, zbog bebe, koža mi nije pucala. Topla preporuka!


Što se tiče balzama za usne, mogu reći da je u svakom smislu bio iznenađenje. Za početak, nisam ga očekivala jer ga nisam poručila, ali kao šlag na tortu dođe to što je ovo najbolji prirodni balzam koji sam probala. Jedini sa kojim bih ga mogla uporediti po samom osećaju na usnama je EOS, koji ja jako volim. Naravno, još draže mi je što je ovo homemade domaći proizvod i što mu je sastav još bolji (vosak, ši puter, ricinusovo ulje, macerat vanile u maslinovom ulju, vitamin E). Meni većina tih prirodnih mazalica nije odgovarala, jer ne volim mastan osećaj na usnama. Sa ovim balzamom nema traga tome. Ima satenski "finiš" i jako se brzo upije, a opet nemate potrebu da ga svaki čas mackate. On nema jak, veštački miris vanile, već se ona oseća u obrisima. Odusevljenje u svakom smislu!

Obavezno pogledajte koje proizvode Marija ima u ponudi, jer sam sigurna da će vas puno toga privući ako volite prirodnu kozmetiku! 
Sve informacije možete naći na fejsbuk stranici (klik) ili instagram profilu @mary_has_a_gun.

Koristite li prirodnu kozmetiku i koje proizvode konkretno?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku GIVEAWAY, prijavite se ako do sada niste.

No comments:

Post a Comment