Pages

Friday, March 22, 2019

LVLY soft cleansing foam



Dugo sam razmišljala koji proizvod da kupim za umivanje, a ova pena mi iskreno nije ni bila u planu. Međutim, kada sam je ugledala na polici u DM-u privukla me je da isprobam. Čitala sam pozitivne utiske o ostalim proizvodima iz ove linije, pa sam pretpostavila da će i pena biti dobra. Inače, to mi je omiljeni tip proizvoda za umivanje! Nisam sigurna koja joj je puna cena, jer sam je platila oko 350 dinara na sniženju. 
Da li je samo lepa "na oko" ili je i unutra kvalitetan proizvod saznajte ispod...




Dakle, u pitanju je pena za umivanje koja u sebi sadrži ekstrakt manuka meda, koji je poznat kao najzdraviji na svetu. To je med sa najjačim protivupalnim delovanjem, koji leči mnoga oboljenja kože, pa i opekotine trećeg stepena. Naravno, to što je baš on spomenut na ambalaži je najpre marketinški trik, jer je njegov udeo veoma mali (niska cena ovog proizvoda to potvrđuje). Čak se i u samoj listi sastojaka on ne spominje, već samo stoji "honey extract". Ne volim obmanjivanje potrošača, pa mi zbog toga ovaj proizvod nije najdraži. No, što se tiče same pene, meni i te kako odgovara. Mislim da bi bila pogodna za svaki tip kože, sem možda za masnu, jer je nežna i nimalo ne isušuje. Miris je blag i prijatan i meni je potrebno dve pumpice kako bih lepo oprala celo lice i vrat. Sviđa mi se što fino ukloni i ostatke šminke nakon micelarne vode, a i to što ne pecka u dodiru sa očima (mene bar ne). Što se mene tiče, ovo je proizvod vredan pažnje i nije bilo potrebe spominjati baš manuka med, ako već u sastavu konkretno on nije naznačen. Ukoliko tražite dobru drogerijsku umivalicu, ovu vam toplo preporučujem!

Volite li pene za umivanje i koja vam je omiljena?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Weleda, Caudalie sam isprobala i odgovaraju mojoj mesovitoj kozi. Planiram i RoC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weleda mi je sledeca u planu, Caudalie nikalo da nadjem gde ima a ROC mi je bila odlicna :)

      Delete