Pages

Wednesday, March 20, 2019

Nuxe Nirvanesque face & eye cream



Nisam baš redovna koliko bih volela, ali lepo vreme napolju znači dobar deo dana van kuće, jer mi je beba samo tako mirna. No, ova dva proizvoda testiram jako dugo i već stigoh do pred kraj obe kremice, a nikako da sednem da podelim sa vama svoje utiske. U pitanju su Nuxe Nirvanesque krema za lice (za normalnu kožu) i okoloočna krema iz iste linije. Cena kreme za lice je oko 2800 dinara, a okoloočne je oko 1800 dinara. Prvu sam kupila kada je bilo sniženje od 30%, a drugu dobila za rođendan, ali sam odlučila da ih koristim istovremeno, kako bih najbolje pratila rezultate. 
Kako su se pokazale, saznajte u nastavku posta...




Dakle, Nirvanesque krema za lice, za normalnu kožu, namenjena je borbi protiv prvih bora, stoga idealna za sve između 25 i 30 godina, mada mislim da ništa ne bi škodilo da se i ranije koristi. Ja imam 30 i tek primečujem neke prve linije na koži, tako da sam smatrala da bi mi ova krema u potpunosti odgovarala. Proizvođač kaže da je ovo krema koja trenutno i vidljivo ispravlja bore i podstiče opuštanje kože zahvaljujući božuru, korenu sleza, maku i semenkama plavog lotosa, dok muskantna ruža daje hidrataciju. Sadrži 88,7% sastojaka prirodnog porekla, ne sadrži parabene i ne zatvara pore. Ja sam ovom kremom oduševeljna. Priznajem, i očekivala sam da će biti dobra, ali opet- nikad se ne zna koliko će nam nešto odgovarati. Koristila sam je i kao dnevnu i kao noćnu i u oba slučaja mi je savršeno odgovarala. Iako nije poput gel krema, upije se veoma brzo i koža izgleda prelepo. Da sjaj i svežinu i zaista čak i tokom hladnijih dana nisam osećala zatezanje na obrazima, koji su inače suvi. Mislim da bi uz različite serume ispod odgovarala onima sa mešovitom, normalnom i suvom kožom. Ima miris, koji je neobičan, ali nije jak i bež boju, ali kada se nanese na lice ona nestane (dakle, nije tonirana, iako tako deluje na prvi pogled). Ova krema je za mene bila pun pogodak i od srca bih je preporučila svakome!


Okoloočna krema ne zaistaje za prethodno spomenutom kremom ni najmanje. Šta više- jako su slične, što je i logično jer su iz iste linje. Takođe, blago je obojena, ali nema nikakvu moć pokrivanja, kao ni miris. Ima standardan aplikator kojim je nansem na prst, a potom nežno utapkam ispod oka. Sadrži iste sastojke kao i krema za lice, zahvaljujući kojima ublažava bore i hidrira kožu. Ima 93,4% sastojaka prirodnog porekla. Nije me oduševila u onoj meri koliko prva, ali zaista nemam nijednu primedbu na račun ove kreme. Jednostavno, nakon Clinique "All about eyes rich" kreme nijedna ne ispunjava 100% mojih zahteva, ali ova je na dobrih 90%. Kod podočnjaka ne primećujem promene, sem da korektor lepše "legne" preko pa deluju ublaženi. Ali, ja imam veoma izražene podočnjake, što prirodno, što zbog toga jer 3 godine nisam prespavala noć bez buđenja, tako da nisam osoba kojoj neka krema njih može preko noći izbrisati, niti to očekujem. Meni je najbitnije da mi deo oko očiju bude dobro hidriran, a da ne treba 2h da koža upije kremu. Ova kremica se upije prilično brzo čak i kad je nanesem u debljem sloju i da blistavost koži, pa delujete odmorno. Veoma mi se dopada pa je i ona moja topla preporuka!

Da li ste probali ovu ili neku drugu Nuxe anti- age liniju?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Potrosila sam jednu ocu okoloocnu ali nista ja tu specijalno ne primetih. Hidrirala je, da ali ja i dalje cekam neku koja bi me bas odusevila. Trenutno imam EL advanced nesto nesto (naziv je predugacak da bih ga zapamtila). Jako zelim da probam Clinique-ovu. Gde ste je kupili i koliko je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Clinique porucila sa Look fantastic ili Strawberrynet, ne secam se i bila je oko 30€ :)
      Planiram da kupim Kiehl's od avokada cim se otvori radnja u Ada mall-u!

      Delete