Pages

Wednesday, March 6, 2019

Eucerin Dermo Pure toner



Proizvod o kom vam danas pišem koristim relativno kratko, ali je nešto više od dve nedelje bilo zaista dovoljno da steknem utiske, koje sam želela što pre da podelim sa vama. U pitanju je Eucerinov tonik iz linije za masnu i problematičnu kožu. Moj je kupljen u Srbotrade apoteci, kada je bilo dodatno sniženje pa je plaćen ispod 800 dinara, što je odlična ušteda. Ako niste znali, pri kupovini Eucerin proizvoda u bilo kojoj apoteci treba da sačuvate račune, slikate ih, skinete aplikaciju "Eucerin put lepote" na telefon i sakupljete poene, koji vam donose vredne poklone (micelarnu vodu i ulje za tuširanje). A sada, da podelim sa vama svoje mišljenje o ovom toniku...




Već rekoh kom tipu kože je cela ova linija namenjena, pa je jasno da je moj najveći strah bio da ne bude previše jak za moju kombinovanu kožu i da mi ne isuši dodatno suve delove lica. Proizvođač navodi da ovaj tonik čisti kožu i predstavlja prevenciju nastanka novih nepravilnosti. Trebalo bi da intenzivno čisti najpre T zonu, pa i druge regije lica i da mu mlečna kiselina omogući blago čišćenje pora, a sve to bez isušivanja. Nisam verovala da ću ovo reći, ali on ni najmanje ne isušuje kožu. Iako ima alkohol u sastavu i to na drugom mestu, ja ga gotovo uopšte ne osećam. Miris mu je više nego prijatan, a nije puno jak. Nemam osećaj zatezanja kože, koji mi se javljao nakon Caudalie tonika (iz njihove Vino Pure linije za masniju kožu). Zaista je malo reći da sam oduševljena. Radi sve što obećavaju, tako da nemam nijednu zamerku! Uz to, fantastično uklanja ostatke šminke, koji mi promaknu kada prelazim lice micelarnom vodom. Sada definitivno planiram da probam i gel za umivanje iz iste linije, jer mislim da će mi i te kako odgovarati, posebno tokom leta.

Koji proizvod za čišćenje lica je vas oduševio u skorije vreme?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment