Pages

Friday, March 8, 2019

Nivea aluminium free deodorant



Pretpostavljam da je većina vas primetila na policama novitet od Nivee, u vidu dezodoranasa bez aluminijumovih soli. Kao što znate, ja samo takve dezodoranse koristim već nekoliko godina, doduše uglavnom u vidu roll-on -a. Ali, nisam mogla a da ne probam ovaj sprej (postoji i on kao roll-on, samo ga nije bilo u Liliju u kom sam kupovala). Pošto nisam bila sigurna da li će mi i koliko odgovarati, za početak sam uzela putno pakovanje. Ono se može naći, čini mi se, samo u ovoj "fresh natural" verziji, dok standarna pakovanja dolaze sa nekoliko različitih mirisa. Cena ovog mini pakovanja je trenutno 210 dinara, dok velika koštaju oko 280 dinara, pošto akcija u Liliju još uvek traje. 




Biće ovo jedna kratka recenzija, jer većih zamerki nemam. Bilo je potrebno par dana da mi se koža navikne na njega, jer iako nema soli aluminijuma, daleko je od prirodnog dezodoransa, a oni ipak jesu moj najčešći izbor i nešto što redovno koristim. Miriše klasično, na "plavu" Niveu, što je za mene jedina mana, jer bih volela da imaju i verziju bez mirisa, pošto dok dojim izbegavam jake mirisne note. No, možda je neki drugi blažeg mirisa, pa ću u budućnosti to ispitati. Takođe, miris je verovatno manje intezivan kada se nanese iz roll- on pakovanje, nego ovako rasprši po celoj prostoriji. No, nakon par dana tokom kojih sam uočavala da ne može da me "drži" bez neprijatnih mirisa između dva tuširanja, koža mi se navika i on je počeo da "radi". Sada nemam nikakav problem, pa komotno mogu da idem van kuće bez brige da li sam zaštićena. Ja inače, svaki novi dezodorans, prvo testiram u kućnim uslovima, jer moramo priznati nisu svi ovi "zdravi" dezodoransi podjednako učinkoviti. Ali, ovaj smatram jako dobrim!

Koristite li vi antiprespirante ili ste se okrenuli zdravoj alternativi?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment