Pages

Friday, May 31, 2019

Nivea shower & body mousse



U prolećnim favoritima ste mogle čitati koliko mi se dopala Nivea pena za negu tela, pa sam odlučila da ipak objavim ovu recenziju, iako ću delom ponoviti ono što sam tada rekla. No, probala sam konačno i penu za tuširanje, pa ću danas sa vama podeliti utiske i o njoj. Meni su pene generalno jako drage, počev od onih za umivanje, preko ovih za kupanje, a naposletku- losione u formi pene obožavam. Cene proizvoda variraju od trenutnih akcija, a ja sam platila penu za tuširanje oko 250 dinara, a penu za mazanje oko 300 dinara na sniženju (trenutno su te cene u Liliju). 
Utisci su u nastavku...




Kada su pene za kupanje u pitanju, dostupno nam je par verzija- ova moja sa vanilom i karamelom, zatim malina, limun i moringa, kao i klasična "plava" Nivea. Dolaze u pakovanju od 200 ml. U boci su pod pritiskom i čak i pri laganom stisku, izlazi jako velika količina, pa budite pažljivi jer nema potrebe za preterivanjem, pošto je pena jako bogata i gusta. Miris joj je predivan, baš po mom ukusu, ali nije prejak pa ne guši. Lako se rasporedi po koži i brzo ispere, što i jeste glavna prednost pena u odnosu na druge vrste tuširalica. Moju kožu ne isušuje ni najmanje, mada par puta nedeljno nađem vremena da je negujem nekim jačim uljima. Sve u svemu, ovo je proizvod koji mi se jako dopao i moja je topla preporuka! Ne traje dugo koliko gelovi, ali za tu cenu sam sasvim zadovoljna.


Losion za telo u vidu musa, tj. pene dolazi takođe u pakovanju od 200 ml, a u ponudi je nekoliko mirisnih kombinacija- svež krastavac i mača čaj (koji sam vam hvalila ovde), zatim ova od maline i belog čaja, kao i klasična "plava" verzija, standardno. Ovaj proizvod je za mene zaista otkriće života. I ranije sam kupovala razne losione u spreju koji treba da olakšaju i ubrzaju mazanje tela, ali nikad se nisam susrela sa ovakvom formulom koja se razmaže i upije u roku od sekunde, bukvalno. Ko god ima malu decu zna da je teško izdvojiti i dodatni minut za uživanje nakon tuširanja, a sa ovom penom, ja uspem da namažem telo skoro svako veče, što je za mene neverovatno. Ona klizi po koži i momentalno se upije, ne ostavljajući nikakav trag. Nadam se da će izbaciti još mirisa, jer su ovi koje sada postoje predivni, suptilni i neobični. Ovo morate da probate!

Da li ste probale pene za negu tela i da li vam se dopadaju koliko meni?
Pozdrav :)

3 comments:

  1. Nisam probala niveu, najvise me privlaci klasicna plava zbog mirisa. Probala sam baleine i bile su mi super. Omiljena mi je bila hawaiian dream za kupanje, al je vise nema,vocnih i karamel-coko nisam fan, a od 2 nove ove god sto su dobili ona calm down mirise mi na neko sredstvo za ciscenje, ocekivala sam bolji miris, sledeca mi je zelena. A mazalica za telo ona u zlatnim pakovanju mousse to oil, ima lep miris i em treba malo em brzo upije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uzela tu "calm down" ali nisam jos otvorila pa ne znam kako mirise, valjda ce mi se dopasti :) Pogledacu bas taj uljani mus!

      Delete
  2. I was so excited to use this product because I love the BLACKWOOD FOR MEN

    ReplyDelete