Pages

Wednesday, November 27, 2019

Mixology #10



Ne mogu da poverujem da sam poslednji Mixology post pisala čak u julu! Vreme je da odmah ispravim taj propust, jer je ovo i meni, a i vama jedan od omiljenih postova. Kao i do sada, tu je miks proizvoda za lice, telo i kosu, koje koristim izvesno vreme, a neće imati priliku da dobiju zasebne recenzije, jer nemam puno vremena na raspolaganju, kao ranije. Kako mi se pokazao koji od proizvoda sa slike iznad, saznajte u nastavku...




Klorane regenerator od kinina sam dobila na poklon pri kupovini mog omiljenog šampona od božura (recenzija). Iako me šampon iz ove linije nije oduševio, dala sam šansu regeneratoru. Poput šampona, regenerator sa kininom i vitaminom B treba da utiče na jačanje korena kose i spreči pojavu opadanja, podstičući rast nove kose. Miris mi nije najdraži, jer je poprilično muški, ali uvek miris maske prevlada, tako da on nestane odmah po ispiranju. Koristim ga svako drugo pranje, nakon proteinske maske, jer nakon hidrantne nemam potrebu za regeneratorom. Lepo omekša kosu i zaista olakša rasčešljavanje, tako da sam zadovoljna. Ne bih ga nikad sama kupila, pa mi je baš drago što sam ipak imala priliku da ga probam.


Eucerin DermatoCLEAN gel za čišćenje lica je malo drugačija forma umivalice. Nanosi se na mokru kožu i ispira mlakom vodom. Trebalo bi da uklanja šminku, ali ja za to ipak po navici uvek prvo koristim micelarnu vodu. Ostatke šminke odlično ukloni, što je za mene sasvim dovoljno. Bez mirisa je, izuzetno blag i nežan, pa je pogodan i za osetljivu kožu. Jedina mana mu je što vidim da će se teško istisnuti iz pakovanja kad potrošim više od pola jer je dosta gust, ali srediću to već nekako. Jako sam zadovoljna, jer me isušuje dodatno, a zimi mi je to najbitnija stavka kod gelova za umivanje.


Weleda ulja godinama unazad jako volim i već sam isprobala sva sem lavande, čiji miris ne volim. Ovo, od citrusa, privodim kraju i veoma uživam u njemu. Iako je miris citrusa možda pogodniji za leto, samo ulje odlično hrani suvu kožu, pa je idealno za hladan period godine. Miris jeste jači, ali mene ne guši. Ulje se prilično brzo upije i kožu dugo čini hidriranom pa nema potrebe da se nanosi češće od 2-3 nedeljno, ako vam koža nije izuzetno suva. Nova pakovanja imaju pumpicu, što svakako olakšava upotrebu!


Tony Moly penušavu masku sam poručila direktno iz Koreje, pa nisam sigurna može li se kupiti kod nas u Sefori. Od kada sam probala upravo Seforinu penušavu masku pre par godina, volim da uvek imam kod kuće bar jednu, jer mi se dopada detoks efekat koji daju. Ovom sam, takođe, zadovoljna, jer iako možda ne uradi na mom licu ništa spektakularno, imam osećaj pročišćene kože, koji mi se dopada. Jedina razlika između nje i penušavih maski koje sam ranije koristila jeste što kod ove nema čekanja- odmah počne da penuša, pa je morate brzo naneti, i već nakon minut- dva, može da se ispira, što je značajna ušteda na vremenu, koja mi itekako znači, sad kad imam malu decu.


Vollare arganovo ulje za kosu, tj. silikonski serum na bazi ulja sam, kao i sve ostale proizvode za kosu, kupila nakon pročitane recenzije na blogu Zdrava kosa. Tu vam je link na kom možete detaljno pročitati o svim vrstama, a ja ću ovde napisati samo svoj konačan utisak. Nije najbolji proizvod ovog tipa koji sam koristila, ali je za svoju cenu odličan. I dalje su mi dvofazni Alfaparf kristali omiljeni, ali sam i ovim serumom prilično zadovoljna. Ne treba preterati sa količinom da kosa ne bi delovala masno. Fino zagladi krajeve i da kosi lep miris. Ukoliko peglam kosu i želim idealno ravne krajeve par dana, odabraću Alfaparf, ali u svim drugim situacijama trenutno koristim Vollare uljani serum. 

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)
   

No comments:

Post a Comment