Pages

Wednesday, November 20, 2019

Nuxe long- lasting deodorant



Ko me redovno prati zna da već godinama ne koristim dezodoranse sa solima aluminijuma, pa se stalno trudim da isprobam neke nove, iako, naravno favorite iznova kupujem. Ovaj Nuxe dezodorans mi je dugo bio na listi želja i evo konačno prilike da ga probam. Pronašla sam set od dva po ceni jednog, tako da su oba plaćena oko 1200 dinara. Koristim ga preko mesec dana, pa ću sada konačno podeliti svoje utiske sa vama...





Šta tvrdi proizvođač?
Kao što rekoh, on ne sadrži aluminujumove soli, a ni alkohol, što mi je podjednako bitno, jer mi svaki dezodorans sa alkoholom izaziva iritaciju kože. Ne ostavlja bele tragove i ne sadrži parabene, a čak 97% sastojaka mu je prirodnog porekla. On u sebi ima prirodne pudere srebra i aluminijuma, koji se ne upijaju u kožu, već na njenoj površini deluju antibakterijski i sprečavaju neprijatne mirise. Umiruje čak i osetljivu kožu i osvaja nežnim i očaravajućim mirisom kokosovog sorbeta, belih cvetova i divlje vanile.

Šta kažem ja?
Za mene je ovaj dezodorans pojam nežnosti. Miris mu je veoma suptilan i nimalo intenzivan, pa iako preovladavaju tople, zimske note, mislim da bi bio idelan za svaki period godine. Nema šanse da bi ikome izazvao bilo kakav tip iritacije, jer je najnežniji dezodorans koji sam u životu probala. Iako je već počela jesen, u proteklom periodu bilo je skoro pa letnjih dana, tako da sam uspela da ga testiram čak i kad su više temperature. Savršeno drži pod kontrolom neprijatne mirise i za mene radi sve što očekujem od dezodoransa. Presrećna sam što sam ga ulovila na ovoj akciji, pa imam još jedan, mada smatram da ga vredi kupiti i inače, jer je odličan.

Koristite li vi zdrave dezodoranse i koji vam je omiljeni?
Pozdrav :)

2 comments: