Pages

Monday, November 25, 2019

L'oreal Professionnel CC cream



Pošto CC kreme za lice obožavam, palo mi je na pamet da poručim i ovu za kosu, čim sam je spazila na sajtu Look fantastic. Koliko vidim i trenutno je snižena na oko 10 evra, kao kada sam je ja kupila pre par meseci. Zbog povlačenja moje farbe sa tržišta (ove), bila sam prinuđena da nađem neku drugu bez amonijaka koja bi mi odgovarala, a plašila sam se tog žutog podtona, koji većina farbi za plavuše sadrži. Iz tog razloga već izvesno vreme kod kuće uvek imam neki proizvod za neutralisanje žutila, pa sam se ovog puta opredelila baš za ovu CC kremu. 
Kako se pokazala, saznajte ispod....




Od sličnih proizvoda ranije sam koristila isključivo ljubičaste šampone- Seri, Selective i Matrix. Svaki je radio manje više isto, a Selective mi je bio omiljeni zbog mirisa. No, zaista ne mogu da kažem da je bilo koji od njih loš. Ono što CC krema radi je na malo višem nivou. Pre svega, ljubičasta boja je daleko intenzivnija i morate koristiti sapun za pranje ruku nakon što je utrljate u kosu, jer će vam koža poplaveti (sapunom se lako spere, ne brinite, ali samo voda nije dovoljna). Koristi se poput maske, na opranoj, peškirom prosušenoj kosi i drži se 5-10 minuta. Ja uglavnom držim oko 6-7 jer je nezgodno "visiti" nad kadom zbog curenja intenzivne boje. Pošto ovakvi proizvodi znaju da isuše kosu, nakon nje koristim masku za hidrataciju. No, iako je pigment izutetno jak, nije teško isprati je. Na prvi pogled ne deluje kao da je išta urađeno, ali kada se kosa osuši, efekat dođe do izražaja. Fantastično "ubije" žutilo i da predivan sjaj kosi, koja je sada pepeljasto plava, baš kako ja volim. Ova CC krema je definitivno najbolji proizvod tog tipa koji sam do sada koristila i više ne planiram da eksperimentišsem, već samo nju kupujem, jer je povoljna, a jako dugo traje, pošto je koristim svako drugo pranje.

Koristite li ovakve proizvode ili ne verujete u njih?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Zvuči odlično, super recenzija! Mada bih ti preporučila da ne koristiš dalje CC kreme za lice jer su mnogi dermatolozi izjavili da rade štetu na koži. ❤❤❤

    www.livinglikev.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za lice obozavam samo Bourjois CC kremu u principu kojoj je to samo naziv, jer je poput pudera :)

      Delete