Pages

Saturday, November 2, 2019

Sephora instant moisture water gel



Konačno je na red došla i ova recenzija. Imala sam plan da je napišem početkom septembra, pre letovanja, ali nisam stigla, a potom su privatne obaveze uzele maha, pa vam o Sephora gelu za lice pišem tek sad, u novembru. Inspirisani korejskom kozmetikom izbacili su na tržište ovaj gel za hidrataciju lica sa hijaluronskom kiselinom. Ja sam ga kupila na sniženju, po ceni od 1000 din, dok je, čini mi se, redovna cena skoro duplo veća. U pakovanju se nalazi 100 ml proizvoda, što će vam zaista potrajati mesecima, ako ga koristite jednom dnevno poput mene. 
Koliko mi se dopao, saznajte u nastavku...




Dakle, proizvođač navodi da je u pitanju je pravi gel- žele, koji je izuzetno lagan i brzoupijajući i koji momentalno obnavlja zalihe hijaluronske kiseline. Obećavaju 25,5% "vlažniju" kožu nakon 4h od nanosenja, 89% elastičniju kožu i 83% prijatniji osećaj na licu. Kao rezultat koža će biti prozračna, sjajna i hidrirana.

Ja ga koristim mesecima unazad, jednom dnevno, kao deo jutarnje rutine, umesto seruma za lice. Pošto je bilo leto, nisam želela kožu da opterećujem teškim proizvodima, pa je ovaj gel delovao kao odlično rešenje. Dodatni plus je što hladi, pa u toplim mesecima i te kako prija. Upija se zaista jako brzo, a ukoliko nanesete malo veću količinu ume da ostavi lepljiv osećaj, koji nestaje čim nanesete kremu preko. Ima dosta alkohola i to se oseti, tako da ga ne bih preporučila nikome sa suvom ili osetljivom kožom. Kao samostalna nega ne bi dovoljan, čak i ako vam je koža izuzetno masna. Prosto, ne služi da zameni kremu, već kao dodatni korak u nezi. Nije mi efikasan poput pojedinih seruma, ali ako uzmem u obzir količinu koja se dobije i cenu (sa sniženja), zadovoljna sam. Mogla bih ga eventualno uporediti sa Hada Labo super "hidratorom", jer je priča iza oba proizvoda slična, ali je japanski brend HL ipak taj sa boljim proizvodom, po mom mišljenju. Ovaj bih vam preporučila da probate ako naletite na njega na nekom sniženju, i ostavite za leto, jer mislim da je prijatnije koristiti ga po vrućinama. Za zimu ipak svi biramo proizvode koji više hrane kožu, zbog izlaganja vetru i niskim temperaturama. Ni jedan od dva spomenuta proizvoda ne smatram neophodnim i uvek radije preporučujem ulaganje u serum i kremu, ali ako volite ovaj korejski princip nege za "101" mackalicom, što da ne!


Koristite li vi dodatne proizvode za hidrataciju?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment