Pages

Sunday, September 7, 2014

Empties #1


Na redu je moj prvi post o potrošenim proizvodima. Bilo ih je još, ali sam za početak izdvojila sedeća četiri:


Balea pena za brijanje Caribbean Dreams

 


Relativno skoro sam je otkrila, jer jednostavno nisam imala potrebe da kupujem penu za brijanje. A onda sam čitala o njenom divnom mirisu kokosa i zbog toga odlučila da je kupim. I zaista, veoma olakšava proces brijanja. Jako je malo potrebno istisnuti, tako da ovo pakovanje od 150 ml traje dugo. Cena mu je oko 250 dinara. Ono što je takođe zanimljivo, možete je kupiti i u mini, putnom pakovanju, koje je jako zgodno ako nemate mesta u koferu za ovo veliko. Ono dolazi u pakovanju od 75 ml i kosta oko 200 dinara. Da, cena nije skladna, tako da se većina nas ipak odluči da nađe mesta za veliku bočicu. Meni se ova pena veoma dopala, i nastaviću da je kupujem (već sam se obezbedila novom). Pojavio se i miris borovnice, tako da nekom sledećom prilikom, biće sigurno reči i o tome. Pored ove možete naći i miris manga, koliko se ja sećam.

Nivea Baby Soft Cream



Iako svi tamno plavu niveu u metalnoj ambalaži smatraju univerzalnom kremom, za mene je to ova. Naime, ta nivea je za moj ukus premasna, tako da mi je trebala krema koja je lagana, a moze da ima višestruku namenu: za lice, telo i ruke. Ovu kremu sam slučajno otkrila pre par godina, i od tada sam joj verna. Iako je predviđena za bebe, meni odgovara. Kožu čini nežnom i daje joj divan, prijatan miris, za razliku od nivea proizvoda "za odrasle" čiji miris je meni jak. Lako se razmazuje, koža je brzo upija, tako da, ko je u potrazi za višenamenskom kremom, evo mu moje tople preporuke. Ja moram što pre nabaviti novu. U pakovanju ima 200 ml, a za cenu zaista nisam sigurna, jer je davno kupljena. Ali, ima je u skoro svakoj prodavnici, pa mozete pogledati. 

Balea Urea krema za stopala



Kada sam birala koju Balea kremu za stopala prvu da kupim, odlučila sam se naravno zbog ovog "Nr. 1". I nisam pogrešila! Ova krema sadrži 10% uree i predviđena je za jako suvu kožu stopala. Kremasta je dosta i lako se nanosi, a koža je brzo upija. Mojim stopalima zaista prija. Kada je uveče naneste, ujutru ce koža biti veoma nežna, u mom slučaju kao ni od jedne kreme pre ove. Ovo je takođe proizvod koji ću nastaviti da kupujem, čak mi je žao što sam u međuvremenu kupila još jednu da probam pa moram sačekati da nju istrošim. Ali kako sam sve više i više uverena u kvalitet Balea proizvoda, verujem da ni ta neće biti razočaranje. Bez obzira da li imate problem sa suvom kožom stopala, ovo je krema koju bih apsolutno svima preporučila.

Avon serum za suve krajeve 



Znam sve, ni da mu sastav nije najsjajniji, i da su ulja daleko zdravija za kosu, ali ja ovom proizvodu jednostavno moram da ostanem verna. Nanosim ga na suvu kosu, kada završim sa sušenjem ili peglanjem, isključivo na krajeve, u veoma maloj količini. Čak ne ni svaki put, već ako je napolju veća vlažnost vazduha, jer mi se od njega kosa ne mrdne. Ovo mi je ni sama ne znam koja bočica po redu. Veoma dugo traje, pakovanje sadrži 30 ml proizvoda, i košta oko 400 dinara kada je na akciji. Mislim da nema ko ga nije probao, ali ako se neko slučajno još uvek dvoumi, moj glas ide "za".

Toliko o potrošenim proizvodima, novi su već tu, čekaju red da budu isprobani. Da li ste vi koristile nešto od ovoga i kakva su vaša iskustva?
Pozdrav :) 



No comments:

Post a Comment