Pages

Wednesday, September 17, 2014

Golden Rose holiday



Kao što sam u jednom od prethodnih postova rekla, o Golden Rose kozmetici nekoliko godina nisam ništa čula. Istražujući po blogovima videla sam da imaju širok asortiman lakova za nokte. Nakon što sam pregledala slike, najviše me je privukla Holiday kolekcija lakova sa teksturom. Prvom prilikom kada sam prolazila pored Terazija, svratila sam u Kristabel parfimeriju i kupila jedan od njih. Cena je 250 dinara.



Ja sam želela drugu boju, koja vuče na crno, međutim nije je bilo, pa sam se opredelila za onaj koji je najsličniji. U pitanju je broj 54 i ja bih je opisala kao tamno srebrnu nijansu. Sada, nakon što sam ga isprobala, moram reći da crni želim još više, a i još par komada u drugim bojama. 


Rok trajanja mu je 3 godine i dolazi u pakovanju od 11,3 ml. Bočica mu je drugačija nego kod klasičnih Golden Rose lakova, a četikica šira. Naravno, nije široka kao kod Rich Color linije, ali dovoljno široka da obezbedi lako nanošenje. Moram reći da sam očekivala gušći lak, ali sam bila pozitivno iznenađena kada sam ga otvorila. Po gustini parira običnim lakovima bez šljokica. Nanosi se veoma brzo, dva sloja su dovoljna za potpunu pokrivenost i izuzetno brzo se suši bez ikakvih pomagala za sušenje. Trajnost je ono što je mene najviše oduševilo. Prvi put sam lak menjala ne zato što se iskrzao, već zato što su mi nokti porasli. Ne morate biti pazljive pri kućnim poslovima, ovaj lak je neuništiv! 


Pokusala sam što bolje da slikam da biste videle kakav je zapravo i nadam se da sam uspela u tome. Inače, na slikama imam naneta samo dva sloja Golden Rose Holiday laka. Da ne zaboravim, uklanjanje ovog laka je manji problem nego kod klasičnih lakova sa šljokicama. Nije neophopdno korišćenje folije, ja sam svoj skinula za nijansu teže nego npr. obični sjajni crni lak.
Ocena 10/10.


  Da li ste vi probale neki od lakova iz ove kolekcije i kakvi su vam utisci?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment