Pages

Saturday, September 6, 2014

Garnier vs. I love...


Meni su ova dva losiona bila omiljena u prethodnom periodu, a spadaju i u grupu najdražih ikada. Zato ću pokušati da ih "uporedim", ali oba su ostavila potpuno pozitivan utisak i kupovaću ih opet sigurno. Cena za Garnier losion za telo se kreće između 450-500 din za 250 ml (mislim da su svi Garnier proizvodi trenutno u Lilly-ju sniženi 20%). Cena I love... losiona je 620 din za 250 ml, ali se moze naći na akcijama i za 550 din. 



Garnier Body Soothing Lotion 



Proizvođač obećava: kremastu, hranljivu teksturu, koja se brzo upija, trenutno umiruje kožu i štiti je od isušivanja, zadržava hidratantnost tokom 24h, nakon 7 dana upotrebe koža je 37% manje suva, 42% manje gruba, 34% elasticnija.
Ja ću dodati da NE LAŽU! Ovaj losion je fenomenalan. Krema miriše predivno, jako je hiratantna, koža je lako upija i zaista postane nežnija tokom 7 dana. Ja sam celo pakovanje istrošila i uskoro će se novo naći na mojoj polici, jer je sigurno ulazi u top 3 najomiljenija proizvoda godine. Inače, jako dugo nisam kupovala Garnier losione, i ovaj sam sasvim slučajno imala prilike da isprobam, jer sam ga dobila u nagradnoj igri prilikom otvaranja jednog Lilly-ja. Verovatno ga nikad ne bih sama kupila, pa ne bih ni znala sta propuštam. Sreća pa sam imala sreće :)

I love... vanilla & ice cream



Upozorenje: samo za ljubitelje vanile :)
U ovom slučaju proizvođač ne obećava mnogo. Jedino što na bočici piše, a da se tiče nege, jeste da je u pitanju hidratantni losion za telo. I to je sve! Mogli bi da dodaju i da nije za jelo, da. Međutim, ja iako imam suvu kožu, zadovoljna sam negom u letnjem periodu godine. Ovaj losion je zaista drugačiji od klasičnih jer kada ga nanosite ima svilenkastu teksturu, lako se razmazuje, brzo upija i mislim da je nemoguće imati "lepljiv" osecaj od njega. Ali, ono što je njegova glavna karakteristika je predivan miris, možda i najlepši  sa kojim sam se susrela u životu. Ovaj bukvalno miriše na vanilu i sladoled i zaista se tako osećate kada ga nanesete. Postojanost mirisa je individualna stvar i zavisi od kože, naravno, ali moram reći da mi se nijedan miris pre nije zadržavao na koži koliko ovaj. Ne mora da znači da je i drugima tako, ali ja sam tu da podelim svoje iskustvo. Njega ne koristim redovno, otprilike dva puta nedeljno, jer kao sto rekoh, imam suvu kožu, pa moram da koristim masnije losione i mleka za telo. Ali sam tokom leta, I love... najviše koristila. Moj savet: izaberite svoj omiljeni miris i uživajte u njemu kao nikada do sada!

Da li ste i vi probali neki od ova dva losiona i kakva su vaša iskustva? 
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment