Pages

Saturday, September 20, 2014

Summer kisses tag


Pošto je vreme danas omelo moju ideju da izbacim post (fotografije se jednostavno nisu mogle napraviti), evo jednog drugačijeg posta. Nova sam ovde, tako da neću cekati tag, već prihvatam poziv sa bloga Fantazija da se sve same priključimo :) 

Pa da počnem: 

1. How old were you when you had your first kiss?
Osmi razred, što dođe 14 godina ako se ne varam.

2. Pink, Coral, or Red lips in the summer?
Sve ove boje, ali recimo na prvom mestu koralna.

3. Which do you prefer kisses on the forehead, cheek, or hand?
Obraz, uvek.

4. What is the strangest lipstick color you own?
Svi su u roze i crvenim nijansama izuzev jednog koji je tamno ljubičast. Međutim, samo stoji u neseseru.

5. If you could smooch any superhero who would it be?
Nisam zaluđena superherojima, retko koji film sam gledala, a stripove nikad nisam čitala...

6. What is your signature lip product?
Nijedan.



7. Lipstick, Lip gloss, or both?
Sjajeve sam koristila u tinejdžerskom periodu, sada su tu karmini.

8. What is your go to nude?
Uvek biram boje, tako da ne mogu odgovoriti na ovo pitanje.

9. In the summer do you prefer bright and bold lips or soft and subtle?
Što življa boja to bolje, ipak je leto ;)

10. What is your newest lip product?
Essence tinted lip balm u nijansi 2.

11. What is your favorite scented lip?
Obožavam kako mirišu Rimmel by Kate mat ruževi.

12. If you could leave your lip imprint anywhere, where would it be and why?
Stvarno ne znam.. Možda na svog dečka, ahaha.


Toliko za sad, a sutra sam tu sa regularnim postom.
Pozdrav:)

No comments:

Post a Comment