Pages

Wednesday, October 1, 2014

Avon cocoa body butter



Razmišljala sam da li da danas ide post o favoritima septembra ili o nekom proizvodu posebno i onda sam shvatila da kad bih trebalo da izaberem jedan najomiljeniji proizvod proteklog meseca, to bi bez ikakve sumnje bio Cocoa Butter iz Avon-a.

Moje oduševljenje ovim puterom ne jenjava, već se povećava svakim sledećim korišćenjem. Dugo sam odolevala da ga naručim, ni sama ne znam zašto, i drago mi je da sam promenila mišljenje. Sve što je o njemu pozitivno napisano, svaka reč se tu našla sa razlogom. Cena mu je u prethodnom katalogu bila 200 dinara za 200 ml, a koliko sam čula u ovom će biti na akciji multifunkcionalna krema od čokolade za ruke, lice i telo.


Počeću od mirisa. To je stvar oko koje sam se naviše dvoumila pri naručivanju. Da se razumemo, obožavam miris čokolade, ali jednostavno kod proizvoda za telo to često bude prejak miris koji mi i ne prija preterano bez obzira na ljubav prema ovom slatkišu. Međutim, kod ovog putera, taj miris je toliko prijatan, ne prejak, a opet mi dođe da pojedem celu bočicu. Ja putere mažem pred spavanje, da bi ih koža lepo upila, i mogu reći da i ujutru osećam miris na koži. Prilično je gust (i treba da bude jer je puter) tako da je potrebna veća količina za celo telo. I jedina zamerka je to, prebrzo se troši. Ali, uvek mi je draže da proizvod brzo potrošim nego da stoji neupotrebljiv u kupatilu. Mislim da bi trebalo da ga prave samo u pakovanju od 400 ml. 


Tu je i sastav, koji se jedva dao slikati. Ja se ne razumem previše u sastojke, već slušam svoje telo u vezi toga da li mi nešto prija ili ne. Naravno da mi je draže kada nađem nešto od prirodne kozmetike da mi odgovara, ali ne opterećujem se time. Moja koža je suva do normalna, zimi pretežno suva, ali ovaj puter brzo upije i ostane svilenkasta tokom celog dana. U svakom slučaju, ovaj proizvod će biti stalan među mojom kozmetikom. Dugo se nisam oduševila nečim od čega nisam ništa specijalno očekivala. Sve preporuke!

Da li vi zimi volite putere i koristite li neki iz Avon-a?
Pozdrav!

No comments:

Post a Comment