Pages

Wednesday, October 22, 2014

Winter delight



U ovom postu daću vam predlog tuširalica koje su po mom mišljenju idealne za zimu. Naravno, dešava se da se zimi uželim i nekog voćnog mirisa, ali su tu uglavnom "toplije", mlečne kreme za tuširanje. Ona koju trenutno koristim se već našla u ovom postu. Tako da se i čokolada ubraja u savršene zimske mirise.



Izbrala sam tri hidratantne kreme za tuširanje Le Petit Marseillais. Teško sam se opredelila jer im sve miriše savršeno, ali tu su: mleko slatkog badema, mleko vanile i mleko.
Miris badema mi je prvi put kada sam ga osetila bio čudan, a i dalje je tako. Međutim, ne mislim da je čudan u negativnom smislu već suprotno od toga. Jer da nije tako, ne bih ga ni kupila. Mene pomalo podseća na miris zubarske ordinacije (da, jako interesantno), ali to je individualno. Ja očigledno imam jako neobične asocijacije na ovaj miris :)
Vanila je jedan od meni omiljenih mirisa, pa uvek sve što miriše na vanilu završi u mojoj korpi. Tako je bilo i sa ovim proizvodom. Možda je malo jači miris iz bočice, ali pretpostavljam da će na koži biti još lepši.
I kao treći, izabrala sam najneutralniji sa mirisom mleka. On me najviše podseća na proizvode za bebe, dakle veoma je blag i nežan.
U svakom slučaju jedva čekam da isprobam sva tri i teško ću se odlučiti koji ću prvo da otvorim. 
Njihova cena je oko 250 dinara u drogerijama i marketima, mada se često mogu naći na akcijama i za 200 dinara. Pakovanje sadrži 250 ml kreme za tuširanje.


Pošto sam u poslednje vreme nagomilala dooosta tuširalica, obećala sam bila sebi (i dečku :)) da ih neko vreme neću donositi kuci. Ali, ali, ali... Kada sam pomirisala ove dve Fa kreme za tuširanje, nisam mogla da odolim. Znala sam da neću izaći iz Lilly-ja bez njih.
Prva je sa mirisom grčkog jogurta i badema i miriše bukvalno kao frozen yogurt. A pošto mi je to omiljena poslastica, sve je jasno. 
A onda sam ugledala i drugu, od vanile. Kao što sam već iznad napisala, slaba sam na vanilu, tako da je i ona bila kupljena. Pored vanile, tu je još jedan sastojak, med, što je naravno dodatni plus.
Mogu se takođe kupiti u svim drogerijama i marketima i ja sam ih platila 150 dinara u Lilly-ju jer su bile na akciji. Nisam sigurna koja im je regularna cena. Pakovanje sadrži 250 ml proizvoda.

Da li i vi delite tuširalice na zimske i letnje ili ih birate po trenutnom raspoloženju?
Pozdrav :)

P.S. U petak ujutru ću na fejsbuk stranici proglasiti pobednicu GIVEAWAY-a kojoj ću poslati i mail, za slučaj da ne vidi tamo. A pošto odmah posle toga krećem za Istanbul, pišem vam sledeće nedelje, nadam se sa lepim ulovom iz Turske.

6 comments:

  1. Nisam još probala ništa od Le Petit Marseillais a mnogo me vuče pa se nadam da ću uskoro,a Fa tuširalice su mi skroz ok pogotovo za tu cenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja, cekaju svoj red :) A dugo sam ih samo gledala i onda odlucila da se snabdem za zimu :)

      Delete
  2. LPM obožavam :D Probala sam ih sve i ne znam koja mi je bolja od koje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jedva cekam da potrosim ovu koju koristim i da predjem na LPM :)

      Delete
  3. Meni se LPM sviđaju, ali ne dijelim oduševljenje s velikom većinom blogokolegica :| Još uvijek mi je Dove broj jedan! Nije da dijelim na godišnja doba, ali neke mi zaista više pašu zimi, a neke ljeti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam citala da se miris ne zadrzava na kozi posle LPM ali to mi i nije toliko bitno jer uvek posle mazem nesto za telo... Dovoljno mi je da lepo mirise pri tusiranju :)

      Delete