Pages

Thursday, October 30, 2014

Travel cosmetics & makeup



Kada idem na mini/ vikend putovanja uvek mi je teže da se spakujem. Uglavnom nosim manji kofer sa sobom pa je mesto za kozmetiku ograničeno. Ovog puta sam lakše nego do sad izabrala proizvode koji će me pratiti na trodnevnom putovanju u Istanbul. Izabrala sam samo neophodno i zaista mi ništa nije zafalilo.



Za početak reći cu da sam neseser kupila pre oko 2 godine u Women's Secret prodavnici i plaćen je prilično povoljno jer je bilo sniženje. Posebno me privuklo što je gumen tako da je održavanje krajnje jednostavno.
Kad je u pitanju gel za tuširanje, birala sam onaj koji ima najmanje pakovanje, tako da je izbor pao na "Garden of Eden" iz Avon-a jer je jedini od 200 ml koji sam imala kod kuće. U pitanju je piling gel za tuširanje, ne previše grub, a opet imate osećaj da nešto "radi", tako da sam bila veoma zadovoljna.
Negu tela sam završavala puterom od maline i kupine iz "I love..." kolekcije. Miris mu je malo jači, mene lično najviše podseća na miris sladoleda od šumskog voća. Ređi je nego klasični puteri tako da je i nanošenje bilo lakše. 
Ono što je bilo veoma bitno jeste krema za stopala. Ja sam ponela Balea kremu od čajnog drveta za umorne noge koja im vraća cirkulaciju, što je bilo odlično jer sam po ceo dan provodila u šetnji.
Kosu nisam preopterećivala, tako da je 2u1 šampon bio dovoljan. U pitanju je šampon iz Avon-a koji već godinama koristim, ali mislim da ću ga uskoro menjati jer se kosa prilično navikla na njega, pa nije isti efekat kao u početku korišćenja. 
Dezorodans koji sam ponela je moj omiljeni u poslednje vreme, Garnier Neo svetlo- plavi, bez mirisa.
Čišćenje lica je bilo najbitnija stavka, jer kao što rekoh, po ceo dan sam bila napolju. Prvo sam skidala šminku Garnier micelarnom vodom, zatim ostatke uklanjala Balea vlažnim maramicama za lice, potom sam umivala lice Bioten gelom i na kraju nanosila kremu. Izabrala sam noćnu kremu za ovaj put jer sam tokom dana nanosila CC kremu pa dnevna nije bila neophodna. Ovu Balea noćnu kremu sam dosta koristila pre La Roche- Posay i veoma mi je odgovarala. Tako da ko ne želi ili ne može da odvoji 1500+ dinara za kremu za lice ja ovu toplo preporučujem za normalnu kožu.
Mana puter svuda sa sobom nosim, jer može za svašta da zatreba.
I za kraj tu je naravno moja omiljena krema za ruke od meda i makadamije od Biotena.


I ovaj neseser je istom prilikom kupljen u Women's Secret radnji. Šminka za put je zaista bila minimalna. Pre svega za lice tu je Bioten CC krema o kojoj ću tek pisati, zatim puder u kamenu Essence, na podočnjake nanosim Max Factor Pan Stik iako znam da je težak, ali od sada će ga menjati Golden Rose korektor koji sam kupila u Istanbulu i na kraju Revlon rumenilo kome će nažalost uskoro doći kraj. Na oči sam nanosila senku iz kolekcije "Cookies & Cream" od Essence-a i maskaru Maybelline, a na usnama mi je uvek bio samo Labello Lip Butter od vanile i makadamije, iako sam nosila Colorama ruževe u olovci. Nisam nosila puno nepotrebnih stvari, tj. ovi ruževi su jedino što nisam koristila.

Kako se vi pakujete za kraća putovanja: poput mene ili nosite sve što vam padne na pamet? 
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Sjajan post! Mnogo su ti dobri neseseri :)
    Inace, ja kad se pakujem ja se uvek prepakujem ahahha :) Sve mislim treba mi ovo, treba mi ono, a na kraju pola od toga ni ne pogledam kad negde odem. :(


    http://kapege23.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam.do sad tako.. eee kakve sam gluposti na more nosila ;) Ali evo naucila sam da se kontrolisem :))

      Delete